اخبار

  • تاریخ انتشار : 1401/06/16 - 12:57
  • بازدید : 312
  • تعداد بازدیدکننده : 302
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جزییات تسهیلات رفاهی دانشگاه برای سفر به جزیره قشم

مدیر امور رفاهی دانشگاه با اشاره به جاذبه های گردشگری جزیره قشم از انعقاد تفاهم‌نامه‌ با مراکز مختلف در این جزیره خبر داد.

مدیر امور رفاهی دانشگاه با اشاره به جاذبه های گردشگری جزیره قشم از انعقاد تفاهم‌نامه‌ با مراکز مختلف در این جزیره  خبر داد.

 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از مدیریت امور رفاهی، دکتر مهرداد اسماعیلی با اشاره به استقبال همکاران در شش ماهه دوم سال 1401 از این مقصد گردشگری گفت: اقامتگاه سارای قشم پذیرای همکاران دانشگاه است.

 

به گفته وی از ابتدای مهرماه به منظور رفاه حال همکاران دانشگاه وعده صبحانه با منوی متنوع نیز به میهمانان این اقامتگاه تخصیص می یابد.

 

مدیر امور رفاهی با اشاره به استقبال همکاران در شش ماهه دوم سال 1401 از این مقصد گردشگری خاطرنشان کرد که در راستای رفاه حال همکاران دانشگاه تفاهم‌نامه‌‌های متعددی با مراکز مختلف در جزیره قشم منعقد شده است.

 

به گفته وی براساس تفاهم نامه‌های مذکور  همکاران دانشگاه در سفر به قشم می‌توانند از 15درصد تخفیف رستوران سنتی خاقان قشم، 20 درصد تخفیف خرید از فروشگاه لوازم الکترونیکی پاناسونیک، 20 درصد تخفیف فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی پرادا و 20 درصد تخفیف کفش و صندل تارخ بهره مند شوند.

 

دکتر اسماعیلی در خاتمه سخنان خود خاطرنشان کرد که به زودی تسهیلات دیگری نیز در سایر فضاهای اقامتی دانشگاه ارایه می شود.

 

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع     

 

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری
  • گروه خبری : 120500
کلمات کلیدی