اخبار

  • تاریخ انتشار : 1399/04/28 - 12:04
  • بازدید : 1165
  • تعداد بازدیدکننده : 117
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

حضور دانشگاهیان علوم پزشکی شهیدبهشتی در بخش تیمی جشنواره قرآنی هدهد

اعضای هیئت علمی و کارکنان، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در بخش تیمی بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت (هدهد) شرکت می کنند.

اعضای هیئت علمی و کارکنان، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در بخش تیمی بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت (هدهد) شرکت می کنند.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دو تیم از دانشگاه متشکل از اعضای هیئت علمی و کارکنان و در بخش تیمی این جشنواره شرکت  خواهند داشت.

در این جشنواره 110 تیم از دانشگاه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور و وزارت علوم در دو بخش تیمی و مناظره در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

 

هدف از برگزاری این مسابقات ارتقای روحیه تیمی و مشارکتی در میان دانشگاهیان است و  در راستای افزایش روحیه رقابت سالم و ایجاد بستری مناسب برای ایده پردازی و پرورش خلاقیت دانشگاهیان، این مسابقات در بخش تیمی برگزار می شود.

 

تیم های دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی که در این دوره از مسابقات تیمی شرکت می کنند در بخش دانشجویی متشکل از صبا اولیائی رضائی(رشته قرائت)، رها مرسلی(حافظ 30 جزء)، فهیمه صفایی نژاد (رشته معارف) و در بخش کارکنان و هیئت علمی نیز متشکل از دکتر سوده طهماسبی(رشته معارف)، دکتر اکرم نجات بخش(رشته قرائت)، زهرا صلاحی(حافظ20جزء) هستند.

 

علاقمندان برای ثبت نام در  بیست پنجمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت تا پایان شهریورماه 99 می توانند به پایگاه اطلاع رسانی مراجعه کرده   www.quran.behdasht.gov.irو یا با کارشناس قرآن و عترت دانشگاه به شماره تلفن 23872363 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

  

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری
  • گروه خبری : 94478
کلمات کلیدی