اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/11/12 - 13:20
  • بازدید : 90
  • تعداد بازدیدکننده : 89
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ضرورت ارایه دستاوردهای حوزه پزشکی پس از انقلاب اسلامی به مناسبت دهه فجر

جلسه شورای فرهنگی دانشگاه با محوریت برگزاری برنامه های ویژه دهه فجر و با تاکید بر ارایه دستاوردهای حوزه پزشکی پس از انقلاب اسلامی در دانشگاه برگزار شد.

جلسه شورای فرهنگی دانشگاه با محوریت برگزاری برنامه های ویژه دهه فجر و با تاکید بر ارایه دستاوردهای حوزه پزشکی پس از انقلاب اسلامی در دانشگاه برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه که با حضور رییس دانشگاه و سایر اعضا تشکیل شد، دکتر علیرضا زالی بر ضرورت ارایه دستاوردهای حوزه پزشکی پس از انقلاب اسلامی به مناسبت دهه فجر تاکید کرد.

 

همچنین بر اساس آرای اعضای شورای فرهنگی دانشگاه، دکتر فاطمه استبصاری، دکتر سوده طهماسبی، دکتر مریم حمزه لو، دکتر علی اصغر کرامتی نیا از اساتید دانشگاه، به عنوان اعضای کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی انتخاب شدند.

 

در این جلسه برگزاری برنامه‌های فرهنگی دانشگاه به مناسبت دهه فجر، از جمله مسابقه کتابخوانی با عنوان دکل با محوریت گام دوم انقلاب، برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان من زنده ام، تشکیل تیم های جهادی برای خدمت رسانی به مناطق محروم به شهرستان پیشوا، شوش و محله هرندی، برگزاری جشنواره خانواده ولایی برای اساتید، کارکنان و خانواده هایشان، نشست ائمه جماعت دانشگاه درباره دستاوردهای انقلاب اسلامی و تقدیر از بسیجیان نمونه و مراکز فعال فرهنگی به تصویب رسید.

 

این برنامه‌ها با همکاری مدیریت امور فرهنگی و فوق برنامه، بسیج جامعه پزشکی، جهاد دانشگاهی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و بسیج دانشجویی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: م.ر7703

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری
  • گروه خبری : 113247
کلمات کلیدی