اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/08/19 - 15:32
  • بازدید : 96
  • تعداد بازدیدکننده : 96
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست مدیر امور رفاهی دانشگاه با اعضای شورای صنفی دستیاران

نخستین جلسه مشترک مدیر امور رفاهی دانشگاه با نماینده شورای صنفی دستیاران دانشگاه برگزار شد.


نخستین جلسه مشترک مدیر امور رفاهی دانشگاه با نماینده شورای صنفی دستیاران دانشگاه برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از مدیریت امور رفاهی، در این نشست دکتر مهرداد اسماعیلی مدیر امور رفاهی دانشگاه گفت: در مدیریت امور رفاهی دانشگاه امکان اشتراک برخی خدمات رفاهی با دانشجویان وجود دارد و این مهم با همدلی و تعامل بین نمایندگان دانشجویان در مجموعه شورای صنفی و این مدیریت قابل اجراست.

معاون مدیریت امور رفاهی دانشگاه نیز ضمن تبیین برخی از ظرفیت های موجود رفاهی بر ضرورت معرفی یک نماینده رفاهی از طرف شورای صنفی دستیاری به منظور هم اندیشی و تعامل بیشتر تاکید کرد.

دکتر راجی دستیار بیهوشی و عضو شورای صنفی دستیاران دانشگاه نیز در نشست مذکور گفت: دستیاران و دانشجویان مقطع دکتری تخصصی با توجه به درگیری تمام وقت در مراکز درمانی دانشگاه، نیازمند توجه ویژه و برنامه ریزی اختصاصی برای  امور رفاهی هستند.

دکتر قاسم پور دانشجوی مقطع دکتری تخصصی فیزیولوژی و عضو شورای صنفی دستیاران دانشگاه نیز اجرای تورهای تفریحی کوتاه مدت، پیگیری بیمه سنوات این دانشجویان، تخصیص تسهیلات رفاهی از مراکز تفریحی و ورزشی را از جمله نیازهای دستیاران و دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه در حوزه رفاهی برشمرد.

در خاتمه نشست مذکور مقرر شد جلسات مذکور با هدف پیگیری و اجرایی شدن موضوعات مورد توافق به صورت ماهیانه تشکیل شود.

انتهای پیام/
کدخبرنگار: 7700س .ع


 

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری
  • گروه خبری : 109901
کلمات کلیدی