اخبار

  • تاریخ انتشار : 1401/05/11 - 12:26
  • بازدید : 387
  • تعداد بازدیدکننده : 370
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

همایش آشنایی با حفاظت فیزیکی در دانشگاه برگزار شد

همایش حفاظت فیزیکی به همت مدیریت حراست دانشگاه با حضور بیش از 500 نفر از مسئولان حراست و پرسنل حفاظت فیزیکی واحدهای تابعه دانشگاه برگزار شد.

همایش حفاظت فیزیکی به همت مدیریت حراست دانشگاه با حضور بیش از 500 نفر از مسئولان حراست و پرسنل حفاظت فیزیکی واحدهای تابعه دانشگاه برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دکتر خرمی مدیر حراست دانشگاه در این همایش سه روزه  ضمن تاکید بر اهمیت حفاظت فیزیکی در تامین امنیت سازمان به تشریح سیاست‌های کاری جدید این مدیریت پرداخت.

 

وی هدف از برگزاری این همایش سه روزه را توانمندسازی همکاران حراست و حفاظت فیزیکی و آشنایی آنان با سیاست‌های کاری جدید حراست دانشگاه برشمرد.

 

مدیر حراست دانشگاه در ادامه سخنان خود بر ضرورت رعایت شئونات اخلاقی و اخلاق حرفه‌ای بیش از پیش، داشتن صبر و متانت، احترام به ارباب رجوع، رعایت کرامت انسانی در مواجهه با افراد مختلف(همکاران، بیماران، پزشکان، کادر درمانی، ارباب رجوع) تاکید کرد.

 

نظارت بر تردد در واحدهای تابعه دانشگاه، ضرورت کنترل دقیق ورود و خروج  و ترددهای عابر پیاده و خودرویی، کنترل خروج  و جلوگیری از فرار بیمار یا زندانی از مراکز بیمارستانی، تغییر محل خدمت برخی همکاران  از دیگر موارد مطرح شده در این گردهمایی بود.

 

دکتر خرمی مدیرحراست دانشگاه همچنین ضمن استماع نظرات و پیشنهادهای حاضران به سوالات آنان در حوزه حفاظت فیزیکی پاسخ گفت.

 

بر اساس این گزارش همایش مذکور با حضور 50 نفر از مسئولان حراست واحدهای تابعه دانشگاه و 500 نفر از پرسنل حفاظت فیزیکی  به مدت سه روز در تالار امام خمینی (ره) دانشگاه برگزار شد.

 

انتهای پیام

کدخبرنگار: 7700 س.ع

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری
  • گروه خبری : 119304
کلمات کلیدی