اخبار

  • تاریخ انتشار : 1399/08/03 - 09:16
  • بازدید : 733
  • تعداد بازدیدکننده : 124
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

وبینار "فناوری اطلاعات و ارتباطات و آموزش پزشکی : یادگیری سیار" برگزار می شود

وبینار "فناوری اطلاعات و ارتباطات و آموزش پزشکی : یادگیری سیار" ششم آبان ماه99 توسط دانشکده مجازی، آموزش پزشکی و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار می شود.

وبینار "فناوری اطلاعات و ارتباطات و آموزش پزشکی : یادگیری سیار" ششم آبان ماه99  توسط دانشکده  مجازی، آموزش پزشکی و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار می شود.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی،  (SBMU)این وبینار علمی از سری سمپوزیم های مجازی دیسیپلین ها و آموزش پزشکی  است که با حضور متخصصان برجسته داخلی و خارجی این حوزه سه شنبه ششم آبان ماه 99  از ساعت 11 تا 13 برگزار می شود.

 

در این سمپوزیوم علمی مجازی پروفسور Per Kallestrupاستاد دانشگاه آرهوس دانمارک ، دکتر مرضیه کتیبه همکار سازمان جهانی بهداشت و متخصص پزشکی اجتماعی، دکتر سلیمان احمدی متخصص آموزش پزشکی و رئیس دانشکده مجازی، آموزش پزشکی و مدیریت و معصومه کلانتریون کاندیدای دکترای تخصصی آموزش پزشکی دانشکده مجازی، آموزش پزشکی و مدیریت به ارایه تازه ترین دستاوردها در این حوزه می پردازند.

 

این وبینار علمی با توجه به این که رویکرد بین حرفه ای (در سطح و عمل ) در آموزش پزشکی همواره مورد تاکید متخصصان آموزش پزشکی بوده و برقراری تعامل بین فناوری اطلاعات و آموزش پزشکی نیازمند دغدغه جدی است، برگزار می شود.

 

اعضای هیئت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور می توانند در این سمپوزیوم علمی شرکت کرده و برای شرکت کنندگان گواهی صادر می شود.

برای شرکت در این وبینار اینجا کلیک کنید.

 

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری
  • گروه خبری : 97856
کلمات کلیدی