اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/05/16 - 10:59
  • بازدید : 209
  • تعداد بازدیدکننده : 209
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

وبینار آشنایی پزشکان با نحوه صحیح تکمیل گواهی فوت برگزار می شود

وبینار علمی آشنایی پزشکان با نحوه تکمیل صحیح گواهی فوت با هدف اجرایی سازی نظام ثبت و طبقه بندی علل مرگ در شهر تهران برگزار می شود.

 وبینار علمی آشنایی پزشکان با نحوه تکمیل صحیح گواهی فوت با هدف اجرایی سازی نظام ثبت و طبقه بندی علل مرگ  در شهر تهران برگزار می شود.

 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی   sbmuبه نقل از معاونت درمان، وبینار مذکور دوشنبه 18 مرداد ماه 1400 از ساعت 14-11 برگزار می شود. این وبینار ویژه پزشکان عمومی و متخصصان طب اورژانس و پزشکی قانونی شاغل در بخش خصوصی و دولتی است و از امتیاز بازآموزی برخوردار است .

 

با توجه به این که شرکت در این وبینار برای تحویل دفترچه های گواهی فوت و صدور گواهی فوت به پزشکان ضروری است،متقاضیان به منظور شرکت در دوره مذکور باید از طریق حساب کاربری خود در سامانه آموزش مداوم به آدرس www.ircme.ir و با استفاده از لینک موجود در قسمت جزئیات برنامه ( کدشناسه برنامه 166146) ثبت نام کنند.

 

ثبت نام کنندگان  برای کسب امتیاز باید در موعد مقرر در وبینار مذکور شرکت کرده و در انتها در آزمون آنلاین مربوطه شرکت کنند تا توسط مرکز مجری حضور و امتیاز مربوطه در سامانه تایید شود.

  

متقاضیان در صورت وجود هرگونه مشکل و سوال می توانند از طریق شماره تلفن 63453359 با کارشناس برنامه خانم لک تماس بگیرند.

 

برای شرکت در وبینار مذکور اینجا کلیک کنید.

 

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری
  • گروه خبری : 106961
کلمات کلیدی