اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/02/19 - 11:48
  • بازدید : 98
  • تعداد بازدیدکننده : 98
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

گرامیداشت روز جهانی مدارک پزشکی در بیمارستان های دانشگاه

همزمان با روز جهانی اسناد و مدارک پزشکی (مدیریت اطلاعات سلامت) از همکاران مدارک پزشکی در بیمارستان های شهدای تجریش و شهدای گمنام تجلیل به عمل آمد.

همزمان با روز جهانی اسناد و مدارک پزشکی (مدیریت اطلاعات سلامت) از همکاران مدارک پزشکی در بیمارستان های شهدای تجریش و شهدای گمنام تجلیل به عمل آمد.

 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از بیمارستان  شهدای تجریش، دکترخوشنود رییس بیمارستان شهدای تجریش در مراسم نمادین تقدیر از همکاران مدارک پزشکی این مرکز،  نامگذاری روز جهانی مدارک پزشکی را نشان از اهمیت این موضوع در سیر فرآیند بهداشت و درمان جامعه دانست.

 

وی مدارک پزشکی بیمار را مهم ترین ابزار ذخیره و بازیابی اطلاعات و آنالیز مراقبت های بهداشتی و درمانی برشمرد که بیانگر کلیه اطلاعات مربوط به تشخیص ها، آزمایشات، معاینات، روش های درمانی، سیر بیماری، پاسخ بیمار به درمان، پیگیری است و همچنین با ارزش ترين اهرم برنامه ريزي و تصميم گيري هاي مديريتي در رده هاي اقتصادي، بهداشتي و درمانی به شمار می رود.

 

دکتر خوشنود نحوه تکمیل و سیر فرآیند تکمیل پرونده پزشکی را یکی از مهمترین عوامل گردآوری اطلاعات صحیح عنوان کرد ودرك اهميت والاي آن را به مثابه توسعه تفكر و بينش اطلاعاتي دانست.

 

رییس بیمارستان شهدای تجریش در خاتمه ضمن تقدیر از زحمات همکاران در طول یکسال گذشته با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از این همکاران مرکز قدردانی کرد .

 

تقدیر از همکاران مدارک پزشکی بیمارستان شهدای گمنام

همزمان با روز مدارک پزشکی رییس بیمارستان شهدای گمنام ضمن حضور در واحد مدارک پزشکی بیمارستان از زحمات و تلاش همکاران این بخش قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از بیمارستان  شهدای گمنام، دکتر سید مجتبی میرهاشمی  به همراه مدیر و مترون بیمارستان در این دیدار صمیمانه از تلاش های همکاران واحد مدارک پزشکی این مرکز در طول یکسال گذشته و پاندمی کرونا تقدیر کرد.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم  واحدهای پذیرش و مدارک پزشکی در مجموعه های بیمارستانی خاطرنشان کرد:  در دوران بحران کرونا و افزایش بی سابقه مراجعات به بیمارستانها نقش این واحدها بسیار پر رنگ تر و تاثیر گذارتر شد.

به گفته رییس بیمارستان شهدای گمنام  هر گونه سستی و خلل در ارایه خدمات این واحدها ، ضربه ای بزرگ بر فرآیند خدمت رسانی به مردم ایجاد می کند.

رییس بیمارستان شهدای گمنام روند خدمات ارایه شده از طرف واحدهای پذیرش و مدارک پزشکی بیمارستان شهدای گمنام را بسیار مطلوب دانست و ابراز امیدواری کرد همکاران این واحدها با همین نظم و ترتیب و صلابت روند خدمت رسانی خود به بیماران و مراجعین بیمارستان را ادامه دهند.                 

دکتر میرهاشمی در خاتمه این دیدار صمیمانه بااهدای لوح تقدیر و هدایایی از زحمات همکاران واحدهای پذیرش و مدارک پزشکی بیمارستان قدردانی کرد.

انتهای پیام/

 کدخبرنگار: 7700 س.ع

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری
  • گروه خبری : 104329
کلمات کلیدی