اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/02/12 - 11:06
  • بازدید : 74
  • تعداد بازدیدکننده : 74
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

گرامیداشت روز جهانی کارگر در بیمارستان شهدای گمنام

رییس بیمارستان شهدای گمنام همزمان با روز جهانی کارگر از تلاش و خدمات ارزنده کارگران این مرکز در راستای خدمت رسانی به مراجعان وبیماران تقدیر کرد.

رییس بیمارستان شهدای گمنام همزمان با روز جهانی کارگر از تلاش و خدمات ارزنده کارگران این مرکز در راستای خدمت رسانی به مراجعان وبیماران تقدیر کرد.

 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از بیمارستان شهدای گمنام، دکتر میرهاشمی رییس بیمارستان به مناسبت روز جهانی کارگر و یازدهم اردیبهشت ماه در مراسمی با رعایت پروتکل های بهداشتی از جمعی از پرسنل خدماتی این مرکز با اهدای لوح تقدیر تجلیل کرد.

 

وی در این نشست ضمن تبریک این روز جهانی به پرسنل خدماتی بیمارستان، كارگران را بازوان حركت هر جامعه ‌اي به سوي رشد، تعالي و شكوفايي برشمرد .

 

دکتر میرهاشمی در سخنان خود گفت: بي شك همه پيشرفت‌هاي حاصل در مسير زندگي نشات گرفته از رشد و پويايي فكر و گسترش انديشه ‌ورزي است و در هر جامعه ‌اي كه از فرصت انديشه و بازوي هنرمند كارگران بهتر استفاده شود توسعه و پيشرفت، رونقي دو چندان خواهد يافت.                                                                                                  


وی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع پرسنل شریف و زحمتکش خدمات بیمارستان، تلاش این عزیزان در بخشها و واحدهای بیمارستان به خصوص در یک سال اخیر و اپیدمی کرونا را ستودنی دانست و برای جامعه کارگری کشور و پرسنل خدمات بیمارستان آرزوی سلامتی و توفیق کرد.

                                                                                                 

در این نشست پرسنل تلاشگر خدماتی نیز ضمن بیان سخنانی به ارایه  نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و ریاست بیمارستان نیز مطالبی را در این خصوص بیان کرد.

 

در خاتمه نیز دکتر میرهاشمی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی  از تلاشهای ارزنده همکاران تلاشگر خدماتی مرکز قدردانی کرد.

  

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری
  • گروه خبری : 104101
کلمات کلیدی