اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/01/30 - 10:49
  • بازدید : 145
  • تعداد بازدیدکننده : 145
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اختصاص بخش های بستری به فضای قرنطینه در بیمارستان شهدای تجریش

در نشستی با حضور مسئولان بیمارستان شهدای تجریش موضوع اختصاص بخش های بستری به فضای قرنطینه در موج چهارم بیماری کووید 19 بررسی شد.

در نشستی با حضور مسئولان بیمارستان شهدای تجریش موضوع اختصاص بخش های بستری به فضای قرنطینه در موج چهارم بیماری کووید 19  بررسی شد.

 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از بیمارستان شهدای تجریش،  در این نشست که با حضور دکتر خوشنود رییس مرکز، دکتر امی معاون درمان و جمعی ازمسئولان بخشها برگزار شد، درخصوص ساماندهی فضای قرنطینه و رسیدگی به بیماران مشکوک به کرونا ویروس در موج چهارم بیماری  مورد بررسی قرار گرفت.

 

در جلسه مذکور که با هدف بررسی اجرای طرح بازرسی شبانه، ساماندهی فضای قرنطینه  و اختصاص بخشهای بستری برای تفکیک بیماران مشکوک به کرونا ویروس تشکیل شد، اعضای حاضر  درخصوص موضوعات مختلفی نظیر کمبود تجهیزات مورد نیاز و راهکارهای متناسب برای برطرف کردن مشکلات به بحث و تبادل نظر پرداختند و در نهایت تصمیمات لازم گرفته شد.

 

بر اساس این گزارش در خاتمه این نشست مقرر شد با توجه به موج چهارم بیماری کووید ۱۹، رییس و مسئولان بیمارستان شهدای تجریش در کشیک های شبانه برای نظارت بر پذیرش و درمان بیماران کرونایی حضور داشته باشند.

 

آماده سازی و تجهیز بخش های ارولوژی و ارتوپدی برای بستری بیماران مشکوک به کرونا و اجرای فرآیند دقیق تریاژ ورودی بیمارستان به منظور اطمینان از عدم ورود بیمار مشکوک به کرونا ویروس به اورژانس عادی و رضایت مراجعان برای تعیین تکلیف صحیح  از دیگر مباحثی بود که در دستورکار این جلسه قرار گرفت .

 

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700س .ع

 

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری,اخبار کرونا
  • گروه خبری : 103711
کلمات کلیدی