اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/04/12 - 11:54
  • بازدید : 94
  • تعداد بازدیدکننده : 94
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ارایه تسهیلات آموزشی مدرسه مجازی "رامو" به فرزندان کارکنان دانشگاه

مدیریت امور رفاهی دانشگاه از ارایه تسهیلات آموزشی مدرسه مجازی رامو به فرزندان کارکنان دانشگاه خبر داد.

مدیریت امور رفاهی دانشگاه از ارایه تسهیلات آموزشی مدرسه مجازی رامو به فرزندان کارکنان دانشگاه خبر داد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از مدیریت امور رفاهی، مهندس مهرداد اسماعیلی ضمن بیان این مطلب گفت: با توجه به شروع ایام تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان به منظور ارایه برنامه های رفاهی و سرگرمی هدفمند برای فرزندان کارکنان دانشگاه بررسی های کارشناسان صورت گرفت و در نهایت رسانه "رامو" از انتشارات پیک گل واژه با بسته های متنوع آموزشی و سرگرمی برای  فرزندان بهشتی انتخاب شد.

وی یادآور شد: انتشارات پیک گل واژه که دارای بیش از 21 سال سابقه در حوزه نشر کتب آموزشی است، از دیماه سال 1398 واحد کودک و نوجوان خود را به نام "رامو" راه اندازی کرده است.

به گفته مهرداد اسماعیلی این رسانه از طریق برنامه جامع موفق کودک و نوجوان، تغییر شگرفی را در خصوص اهمیت راه‌اندازی سیستم HOME SCHOOL   در کشور ایجاد کرده و هدفش آموزش مهارت های هنری، فردی، اجتماعی و کارآفرینی به کودکان است.

مدیر امور رفاهی دانشگاه خاطرنشان کرد با توجه به ضرورت برنامه ریزی صحیح برای اوقات فراغت فرزندان کارکنان دانشگاه، تفاهم نامه ای با مجموعه مذکور  به منظور ارایه تسهیلات آموزشی و سرگرمی برای کودکان 2 تا 12 ساله کارکنان دانشگاه منعقد شده است.

به گفته وی دوره های آموزشی رامو شامل دوره های مهد و پیش دبستانی، مدرسه زیبانویسی، مدرسه هنر و خلاقیت، مدرسه زبان انگلیسی و مدرسه موفقیت است و محتوای آموزشی دوره‌های مذکور در قالب کتاب و کاربرگ، فیلم‌های آموزشی تکرارشونده و پشتیبانی آنلاین با رویکرد نوین و سرگرمی ‌های آموزشی، برقرار است.

مهرداد اسماعیلی از نقاط قوت دوره مهد و پیش دبستانی رامو به آموزش از طریق بازی، فیلم، نمایش و برگزاری جشنواره‌های مختلف اشاره کرد و تاکید بر تحرک بدنی، فعالیت‌های دست‌ورزی و مهارتی، تقویت تفکر خلاق، پرسشگری و جرأت‌ورزی را از مهمترین سرفصلهای سرگرم کننده و جذاب این بخش عنوان کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

کدخبرنگار : 7700 س.ع

 

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری
  • گروه خبری : 105953
کلمات کلیدی