اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/01/16 - 13:51
  • بازدید : 90
  • تعداد بازدیدکننده : 90
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ارایه تسهیلات خرید عینک به کارکنان دانشگاه

مدیریت امور رفاهی دانشگاه از ارایه تسهیلات خرید عینک از مجموعه فروشگاهی عینک پاسارگاد به کارکنان دانشگاه خبر داد.

 مدیریت امور رفاهی دانشگاه از ارایه تسهیلات خرید عینک از مجموعه فروشگاهی عینک پاسارگاد به کارکنان دانشگاه خبر داد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از مدیریت امور رفاهی، مهرداد اسماعیلی ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای نیاز همکاران به خرید عینک طبی و آفتابی باشرایط مطلوب، تفاهم نامه ای با مجموعه فروشگاههای عینک پاسارگاد منعقد شد .

 

وی با اشاره به این که مجموعه نمایشگاه و فروشگاه عینک پاسارگاد دارای بیش از هشت شعبه در سطح شهر تهران است و خدمات متنوعی را ارایه می دهد، افزود: براساس این تفاهم نامه فروش نقدی تمامی عینک های طبی، آفتابی و عدسی این مجموعه به همکاران دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با 25 درصد تخفیف همراه است.

 

مدیر امور رفاهی  دانشگاه یادآور شد که از دیگر تسهیلاتی که براساس  تفاهم نامه مذکور توسط این مجموعه به همکاران ارایه می شود تعمیرات رایگان تمامی عینک هایی است که حتی از این مجموعه خریداری نشده باشد.

 

به گفته وی همکاران دانشگاه با مراجعه به مجموعه فروشگاه های عینک پاسارگاد می توانند از تسهیلات معاینه و تعیین نمره چشم برای خریداری عینک طبی، آفتابی و عدسی به صورت رایگان بهره مند شوند.همچنین با ارایه بهشتی کارت یا کارت پرسنلی از تخفیفات و تسهیلات مجموعه عینک پاسارگاد استفاده کنند.

 

برای اطلاع از شعب مجموعه فروشگاهی عینک پاسارگاد اینجا کلیک کنید.

 

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری
  • گروه خبری : 103349
کلمات کلیدی