اخبار

  • تاریخ انتشار : 1401/05/15 - 12:19
  • بازدید : 214
  • تعداد بازدیدکننده : 206
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

افتتاح پروژه‌ها در شرایط تحریم نشان از عزم ملی دارد

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ضمن بازدید از بیمارستان انصارالغدیر بومهن، افتتاح پروژه‌ها در شرایط تحریم را نشان از عزم ملی برشمرد.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ضمن بازدید از بیمارستان انصارالغدیر بومهن، افتتاح پروژه‌ها در شرایط تحریم را نشان از عزم ملی برشمرد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از معاونت توسعه مدیریت و منابع، دکتر محمود خدادوست معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در ادامه بازدیدهای دوره‌ای از پروژه های عمرانی و درمانی دانشگاه، چهارشنبه 12 مردادماه از پروژه بیمارستان در حال ساخت انصار الغدیر بازدید کرد.

 

در این بازدید که مهندس کوروش عابدینی مدیر توسعه منابع فیزیکی و عمرانی ، دکتر ناصر پروانی مدیر توسعه سرمایه انسانی و دکتر قاسمی نیز حضور داشتند، دکتر محمود خدادوست بر افتتاح این پروژه در موعد مقرر و بهره برداری از آن تاکید کرد.

 

دکتر خدادوست ضمن ارایه توصیه ها و دستوراتی برای پیشبرد هرچه بهتر پروژه مذکور خاطرنشان کرد: افتتاح پروژه ها در شرایط تحریم نشان از عزم ملی دارد.

 

مهندس کوروش عابدینی مدیر توسعه منابع فیزیکی و عمرانی دانشگاه  نیز یادآور شد که عزم مجموعه بر این است تا ضمن تحویل به موقع پروژه کاستی‌های آن نیز برطرف شود.

 

براساس این گزارش معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه چهارشنبه هر هفته ضمن بازدید از این پروژه روند پیشرفت آن را مورد بررسی قرار می دهد.

 

بیمارستان انصار الغدیر در حال احداث در منطقه شمال شرقی استان تهران و شهرستان بومهن است و روند پیشرفت آن تاکنون مطلوب بوده است. این بیمارستان پس از بهره برداری می‌تواند نیاز ساکنان این منطقه را به خدمات بهداشتی و درمانی فراهم کند.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری
  • گروه خبری : 119428
کلمات کلیدی