اخبار

  • تاریخ انتشار : 1399/12/26 - 13:45
  • بازدید : 97
  • تعداد بازدیدکننده : 97
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدیدهای نوروزی از مراکز درمانی تابعه دانشگاه آغاز می شود

دبیر ستاد سلامت نورزی سال 1400 دانشگاه از آغاز بازدیدهای نوروزی از بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه از 28 اسفندماه 99 خبر داد.

دبیر ستاد سلامت نورزی سال 1400 دانشگاه از آغاز بازدیدهای نوروزی از بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه از 28 اسفندماه 99 خبر داد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی sبه نقل از معاونت درمان، دکتر امیر هاشمی  ضمن بیان این مطلب گفت: امسال نیز همچون سال های قبل بازدیدهای نوروزی کارشناسان معاونت درمان دانشگاه از بیمارستان های دانشگاهی و غیر دانشگاهی تحت پوشش پنج شنبه 28 اسفندماه آغاز می شود.

 

به گفته وی این بازدیدها به صورت روزانه و توسط 40 نفر از کارشناسان و مدیران ستادی معاونت درمان در قالب هفت تیم از 28 اسفندماه 99  تا 13 فروردین ماه 1400 انجام می شود.

دکتر امیر هاشمی خاطر نشان کرد: در بازدیدهای مذکور  ضمن ارزیابی حضور تیم مدیریتی بیمارستان، پزشکان متخصص و کادر درمانی، از بخش های اورژانس، ویژه و بستری بازدید صورت می گیرد. همچنین علت ماندگاری بیماران در بخش اورژانس، میزان رضایت بیماران و مراجعان از نحوه ارایه خدمات درمانی و فعال بودن بخش های مورد بررسی قرار می گیرند.

وی افزود: علاوه بر بازدیدهای کارشناسان و مدیران حوزه معاونت درمان، اعضای هیئت رییسه دانشگاه نیز به صورت روزانه و طبق برنامه تعیین شده از مراکز درمانی و بهداشتی بازدید می کنند.

دبیر ستاد سلامت نوروزی در خاتمه گفت: علاوه بر بیمارستان های دانشگاهی و غیر دانشگاهی تابعه دانشگاه، در صورت لزوم و براساس گزارش ها و شکایت های دریافتی تیم های کارشناسی آماده بازدید و بازرسی های لازم هستند.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری
  • گروه خبری : 102977
کلمات کلیدی