اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/01/01 - 10:39
  • بازدید : 125
  • تعداد بازدیدکننده : 125
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید معاون درمان دانشگاه از بیمارستان های جنوب شرق تهران

معاون درمان دانشگاه در اولین روز از تعطیلات نوروزی از بیمارستان های جنوب شرق شهر تهران بازدید کرد.

معاون درمان دانشگاه  در اولین روز از تعطیلات نوروزی از  بیمارستان های جنوب شرق شهر تهران  بازدید کرد.

 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از معاونت درمان، دکتر سید هادی میرهاشمی معاون درمان دانشگاه در صبح روز شنبه 30 اسفندماه با حضور در بیمارستان های جنوب شرق شهر تهران نحوه ارایه خدمات درمانی در ایام تعطیلات نوروزی را مورد ارزیابی قرار داد.

 

در این بازدید که دکتر بهرام چوبان معاون فنی حوزه درمان، دکتر امیر هاشمی رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه و مهندس سیفوری رییس اداره تجهیزات پزشکی نیز حضور داشتند، نحوه ارایه خدمات به بیماران و مراجعان در بیمارستان های مهدیه، شهدای گمنام و اشرفی اصفهانی مورد بررسی  قرار گرفت.

 

معاون درمان دانشگاه در این بازدیدها با حضور در بخش اورژانس، بخش های بستری و ویژه، بخش بستری کرونا بیمارستان شهدای گمنام و بخش دیالیز بیمارستان اشرفی اصفهانی ضمن گفت و گو  با کارکنان و تبریک سال نو  از زحمات آنان قدردانی کرد .

 

وی ضمن ارزیابی روند ارایه خدمات و تاکید بر آمادگی کامل و تداوم این روحیه خدمتی به بررسی وضعیت حضور تیم مدیریتی بیمارستان، پزشکان مقیم و کادر درمانی و رضایتمندی بیماران پرداخت.

 

معاون درمان دانشگاه در ادامه از بخش در حال راه اندازی تصویربرداری بیمارستان مهدیه و بخش های بستری بیماران مبتلا به کووید 19 در بیمارستان شهدای گمنام نیز بازدید کرد و ضمن بررسی وضعیت خدمت رسانی، ارایه خدمات بهینه و به موقع به بیماران در ایام تعطیلات نوروزی را مورد تاکید قرار داد.

 

براساس این گزارش کارشناسان نظارتی معاونت درمان دانشگاه نیز روز شنبه 30 اسفندماه  99 ضمن بازدیدهای شبانه روزی سرزده به ارزیابی بیمارستان های دادگستری، 15 خرداد، اختر و مهدیه  پرداختند.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری
  • گروه خبری : 103107
کلمات کلیدی