اخبار

  • تاریخ انتشار : 1401/09/19 - 14:40
  • بازدید : 251
  • تعداد بازدیدکننده : 247
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید نظارتی حوزه درمان از بیمارستان اختر

معاون فنی معاونت درمان دانشگاه ضمن بازدید از بیمارستان اختر وضعیت خدمت‌رسانی به بیماران در این مرکز را ارزیابی کرد.

معاون فنی معاونت درمان دانشگاه ضمن بازدید از بیمارستان اختر  وضعیت خدمت‌رسانی به بیماران در این مرکز را ارزیابی کرد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از معاونت درمان، این بازدید در پی سلسله بازدیدهای نظارتی حوزه درمان دانشگاه به منظور بررسی وضعیت خدمت‌رسانی در بیمارستان‌های تابعه دانشگاه انجام شد.

 تیم نظارتی معاونت درمان دانشگاه در این بازدید سرزده که شامگاه 17آذرماه صورت گرفت ضمن حضور در بخش‌های مختلف این مرکز از نزدیک نحوه خدمت رسانی به بیماران، وضعیت تجهیزات مصرفی و سرمایه‌ای، سامانه‌های بیمارستانی و مسایل و دغدغه‌های کادر بیمارستان را مورد بررسی قرار دادند.

 

دکتر فضل هاشمی معاون فنی معاونت درمان دانشگاه با اشاره به اهداف این بازدیدها گفت: جمع آوری اطلاعات بدون واسطه و آشنایی با مسایل و دغدغه‌های نیروی انسانی یکی از مهمترین دلایل مدیران حوزه درمان دانشگاه برای نظارت و حضور در بیمارستان‌‌ها است.

 

به گفته وی نتایج این بازدیدها پس از بحث و بررسی برای تصمیم گیری‌های مدیریتی در سطح دانشگاه به معاونت درمان دانشگاه ارجاع می‌شود.

 

در این بازدید تیم نظارتی  با حضور در بخش‌های مختلف نظیر اورژانس، ویژه، جراحی و پاراکلینیک  با کادر درمان به گفت وگو پرداخت و ضمن تقدیر از زحمات شبانه‌روزی آنان در راستای خدمت‌رسانی به بیماران در جریان دغدغه‌ها و مسایل آنان قرار گرفتند.

 

دکتر فضل هاشمی و هیئت همراه همچنین در بازدید از بخشهای مخلتف ضمن گفت و گو با بیماران و همراهان آنان در جریان نحوه ارایه خدمات به بیماران قرار گرفته و رضایتمندی آنان را جویا شدند.

 براساس این گزراش این بازدیدهای سرزده مدیریتی با هدف ارزیابی میدانی وضعیت خدمت‌رسانی بیمارستان‌های دانشگاهی تابعه دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از آبان ماه 1401 توسط معاونت درمان آغاز شده است.

 

در این بازدید مدیران خدمات بیمارستانی و اقتصاد سلامت و تعالی خدمات بالینی، رییس اداره نیازسنجی تجهیزات، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی و جمعی از کارشناسان حوزه درمان نیز حضور داشتند.

 

 

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

 

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری
  • گروه خبری : 123745
کلمات کلیدی