اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/02/28 - 10:22
  • بازدید : 90
  • تعداد بازدیدکننده : 90
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بررسی وضعیت برگزاری آزمونهای حضوری دانش آموزان

وبینار بررسی وضعیت برگزاری آزمون های حضوری دانش آموزان با حضور نمایندگان وزارت بهداشت و وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

وبینار بررسی وضعیت برگزاری آزمون های حضوری دانش آموزان با حضور نمایندگان وزارت بهداشت و وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از معاونت امور بهداشتی، در این وبینار  که به منظور هماهنگی در خصوص برگزاری آزمون‌های خرداد 1400 برگزار شد، بر اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های امتحانی دانش آموزان پایه های نهم و دوازدهم، المپیاد و سمپاد تاکید شد.

 

در این وبینار مقرر شد با هماهنگی و همکاری کارشناسان بهداشت محیط و مدارس معاونت‌های بهداشتی و مراقبان سلامت آموزش و پرورش بر اساس چک لیستهای موجود نظارت دقیق بر حسن اجرای پروتکل‌ها در حوزه های امتحانی مذکور صورت گیرد.

 

همچنین مشکلات و نواقص وجود در اسرع وقت به مدیران مدارس و ادارات آموزش و پرورش اعلام شود تا در کوتاهترین زمان ممکن رفع شود.

 

بنا به این گزارش در وبینار مذکور مدیران کل دفاتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس و بهداشت محیط و کار از وزارت بهداشت،  معاون سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش، رؤسای ادارات سلامت و تندرستی آموزش و پرورش شهرستانهای تهران، مدیر گروه سلامت محیط و کار و رؤسای گروههای بهداشت محیط و سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و سایر دانشگاه‌های کشور حضور داشتند.

 

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

 

 

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری
  • گروه خبری : 104574
کلمات کلیدی