اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/10/14 - 09:48
  • بازدید : 158
  • تعداد بازدیدکننده : 158
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری آیین بزرگداشت سردارشهید سلیمانی دربیمارستان شهدای تجریش

مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بیمارستان شهدای تجریش برگزار شد.

مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بیمارستان شهدای تجریش برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از بیمارستان شهدای تجریش، این مراسم بزرگداشت با حضور سردار حمزه حمیدی نیا رییس مرکز فرماندهی و کنترل سپاه و جمعی از مسئولان و اساتید، و همکاران بیمارستان دوشنبه 13 دی ماه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

در ابتدای مراسم مذکور دکتر سیدجلیل حسینی عضو هیئت علمی دانشگاه با اشاره به ویژگی های بارز شخصیتی،  رشادت‌ها و جانفشانی‌های سردار دلها ، این شهید سرافراز اسلام را شخصیتی ملی و بین المللی ذکر کرد که به دفاع از ایرانو اسلام پرداخته است .

 

این استاد دانشگاه با اشاره به پاسخ مقام معظم رهبری به نامه شهید سلیمانی در خصوص پایان دادن به حیات داعش گفت: مقام معظم رهبری در این نامه خطاب به این سردار رشید اسلام فرمودند «شما با متلاشی ساختن توده سرطانی و مهلک داعش نه فقط به کشورهای منطقه و جهان اسلام، بلکه به همه ملت‌ها و بشریت خدمت بزرگی کردید.

 

درادامه مراسم دکتر نکوقدم مسئول بسیج بیمارستان شهدای تجریش ضمن بیان سخنانی به تبیین جایگاه و مقام والای سردار سلیمانی پرداخت و گفت: مقام شهید سلیمانی، فرامرزی است و توصیف شخصیت و صفات این شهید بزرگوار فراتر از کلمات است.

 

وی با اشاره به رشادت و ایثارگری‌های سردار سلیمانی در فلسطین و سوریه گفت: جبهه مقاومت اسلامی فلسطین هرگز رشادت‌های حاج قاسم را فراموش نمی کند. اگر شهید سلیمانی و اقدامات شجاعانه وی نبود امروز غزه ای هم نبود.

 

در ادامه این مراسم سردار حمیدی نیا رییس مرکز فرماندهی و کنترل سپاهپاسداران ضمن تقدیر از مجاهدت های مخلصانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از دوران هشت سال دفاع مقدس تا زمان شهادت به توصیف نقش مهم وی در مقاومت و حفظ امنیت منطقه پرداخت.

 

دکترفاطمی معاون درمان بیمارستان نیز بر اهمیت اجرای طرح  واکسیناسیون عمومی به ‌عنوان یکی از مهم‌ترین راه‌های مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد و از اقدامات جهادگران بسیج شمیرانات در این امر تجلیل کرد.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

 

 

 

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری
  • گروه خبری : 112232
کلمات کلیدی