اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/11/13 - 16:21
  • بازدید : 102
  • تعداد بازدیدکننده : 101
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

دومین جشنواره مجازی خانواده انقلابی دانشگاه برگزار می شود

همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دومین جشنواره مجازی خانواده انقلابی توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار می شود.

 

همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دومین جشنواره مجازی خانواده انقلابی توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه  برگزار می شود.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، هدف از برگزاری جشنوارهمذکور شناسایی و معرفی خانواده‌های فعال در عرصه‌های فرهنگی، هنری، شناسایی و معرفی آثار فرهنگی هنری و خلاقیت‌های خانواده‌ها، استعدادیابی و استعداد پروری در عرصه‌های فرهنگی، هنری و هویت بخشی به فعالیت‌های فرهنگی هنری خانواده ایرانی اسلامی است.

 

براساس این فراخوان شرکت در جشنواره مذکور محدودیت سنی ندارد و هر خانواده می‌تواند هم‌زمان در همه بخش‌ها شرکت کند.شرکت‌کنندگان می‌توانند ۱تا ۳  اثر مرتبط با موضوع فراخوان به دبیرخانه ارائه کنند.

 

دبیرخانه جشنواره از دریافت آثار ارسالی بعد از موعد مقرر معذور است و درصورت صلاحدید آثار منتخب را بانام صاحبان آثار در فضای مجازی منتشر خواهد کرد.

 

آثار ارایه ‌شده در قالبpdf   وword باید با فونتBnazanin  و اندازه قلم ۱۴ارسال شوند. همچنین طول مدت فیلم های ارسالی نباید بیش از 2 دقیقه باشد.

 

مراسم پایانی جشنواره به علت همه‌گیری بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار خواهد شد و  به آثار برتر جوایز نفیسی از طرف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری اهدا خواهد شد.

 

آخرین مهلت ارسال آثار تا ۲۵بهمن ماه 1400 است و داوری آثار ارسال شده از 26 بهمن ماه آغاز می شود و نتایج همزمان با میلاد با سعاد امام علی (ع) اعلام خواهد شد.

 

 محورهای جشنواره :

سرودهای انقلابی : فرزندان دختر و پسر با رعایت اصول شرعی یکی از سرودهای انقلابی را به صورت فردی یا همخوانی ارسال کنند.

بیان خاطره : پدران و مادران خاطرات خویش درباره انقلاب راهپیمایی‌ها و غیره را برای فرزندان بازگو کرده و آن را ثبت و ارسال کنند.

داستان‌نویسی:  شرکت‌کنندگان، داستان یکی از شخصیت‌های انقلابی را در قالب داستان کوتاه نوشته و ارسال کنند.

پویش #خانواده_انقلابی : اعضای خانواده با در دست داشتن کاغذ نوشته “#خانواده_انقلابی” عکس خود را برای ما ارسال کنند.

عکس و قاب خاطرات مسائل و رویدادهای  قبل از انقلاب و ایام پیروزی انقلاب تاکنون که توسط شرکت‌کننده ثبت‌شده باشد.

نقاشی:  شرکت‌کنندگان در این بخش می‌توانند با موضوع انقلاب اسلامی و راهپیمایی‌ها و دستاوردهای انقلاب تصویرسازی کنند .

 نحوه ارسال آثار:

کلیه آثار جهت شرکت در جشنواره از طریق شماره⁦+۹۸۹۱۲۶۷۲۳۳۱۴⁩  از طریق ایتا و واتساپ

 نشانی دبیرخانه جشنواره:

تهران ولنجک میدان شهید شهریاری بلوار دانشجو خیابان اعرابی ستاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ساختمان شماره ۲طبقه ۶نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دبیرخانه جشنواره خانواده انقلابی  - شماره تلفن دبیرخانه جشنواره - ۰۲۱۲۲۴۳۹۸۵۱داخلی ۱۱۵

 انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری
  • گروه خبری : 113297
کلمات کلیدی