اخبار

  • تاریخ انتشار : 1401/08/24 - 11:32
  • بازدید : 156
  • تعداد بازدیدکننده : 152
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

همایش "زندگی شیرین، بدون دیابت" در مرکز بهداشت شرق تهران برگزار شد

همزمان با روز جهانی دیابت همایش زندگی شیرین بدون دیابت در مرکز خدمات جامع سلامت صلواتی از توابع مرکز بهداشت شرق تهران برگزار شد.

 همزمان با روز جهانی دیابت همایش زندگی شیرین بدون دیابت در مرکز خدمات جامع سلامت صلواتی از توابع مرکز بهداشت شرق تهران  برگزار شد.


 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از مرکز بهداشت شرق، دکتر امیر علی فریدونفر رییس مرکز بهداشت شرق تهران ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این همایش، کنترل دیابت بیماران تحت مراقبت این مرکز  را بهترین هدیه برای کادر تلاشگر مرکز عنوان کرد.

 

وی با اشاره به حضور بیش از 200 نفر از اهالی منطقه در این همایش خاطرنشان کرد: این همایش مردمی با هدف  اطلاع رسانی به شهروندان و ارتقای سطح آگاهی عمومی در مورد بیماری دیابت، پیشگیری، درمان و عوارض ناشی از آن برگزار شد.

 

به گفته وی در همایش مذکور شرکت کنندگان با بیماری دیابت،نحوه پیشگیری، نحوه درمان، اهمیت درمان، روشهای کنترل عوارض دیابت، باورهای غلط  درمورد دیابت و تغذیه در دیابت آشنا شدند.

 

در حاشیه همایش مذکور کودکان با راههای مقابله با بیماری دیابت آشنا شده و با ترسیم نقاشی‌های زیبایی آموخته‌های خود را به نمایش گذاشتند.

 

در خاتمه همایش مذکور مسابقه ای بین شرکت کنندگان از مباحث آموزش داده شده برگزار شد و به قید قرعه به نفرات برتر و  بیماران دیابتی که با خودمراقبتی موفق به کنترل قند خون خود شدند جوایزی اهدا شد.

 

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری
  • گروه خبری : 122783
کلمات کلیدی