اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/02/11 - 10:22
  • بازدید : 212
  • تعداد بازدیدکننده : 212
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

ویژه برنامه های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه در ماه رمضان

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن ارایه ویژه برنامه هایی در ماه مبارک رمضان به پویش ملی دربهشت پیوست .

 

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن ارایه ویژه برنامه هایی در ماه مبارک رمضان به پویش ملی دربهشت پیوست .


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، با توجه به پاندمی کرونا مجموعه دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها پویشی قرآنی  با عنوان « #در_بهشت» را با کمک دانشجویان، اساتید، مدیران و همکاران دانشگاهی در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می کند.

در این راستا نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز ضمن پیوستن به «پویش قرآنی #در_بهشت» به ارایه برنامه های خود در قالب های مختلف قرآنی در صفحه #هوای_بهشتی  همگام با محورهای این پویش ملی پرداخت.

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با صدور اطلاعیه ای از دانشگاهیان علوم پزشکی شهید بهشتی برای پیوستن به این پویش دعوت کرد.

متقاضیان برای شرکت در این پویش باید با انتخاب هشتک هوای بهشتی و هشتک دربهشت و ارسال اثر به آیدی@dar_behesht و آیدی@havayebeheshti همراه با اطلاعات شخصی خود شامل (نام و نام خانوادگی، شماره همراه، استان، شهر، دانشگاه) اقدام کنند.

آثاری که استانداردهای فنی و نمایشی را نداشته یا خارج از موضوعات تعیین شده باشند، از بخش مسابقه حذف می ‌شوند.

براساس این گزارش محورهای این پویش ملی عبارتند از:

 ۱- مسابقه حفظ و مفاهیم آیات مبارکه قرآن کریم

۲-شرکت در دوره آموزش های مجازی

۳- مسابقه قرآنی ترجمه نمایشنامه ای " طنین وحی"

۴- مسابقه عهدنامه حضرت امیر علیه السلام خطاب به مالک اشتر " منشور حکومت علوی"

۵- رزمایش #مواسات _ ۱۴۰۰

۶-مسابقه رمان ، داستان و کتابخوانی

۷-تولیدات رسانه ای، صوتی و تصویری

۸- فعالیت های مکمل کلاس های معارف قابل توجه علاقمندان، ارسال اثر در جشنواره با ثبت نام در سایت و از طریق شبکه های اجتماعی جشنواره امکان پذیر است.

همچنین با بررسی های صورت گرفته قالب های پیشنهادی دریافت آثار به شرح ذیل است:

·      گرافیک تلخیص و معرفی کتاب، عکس، پوستر، عکس، نوشته، اینفوگرافیک و کاریکاتور

·       مکتوبات حوزه ادبیات:  شعر، طنز، داستان و ... کتاب، یادداشت و گزارش های تحلیلی مصاحبه با اساتید و نخبگان پست در شبکه های اجتماعی، پیام رسان ها ارسال گزارش فعالیت های پویش

·      صوتی پادکست کتاب صوتی

·      رسانه ویدیویی موشن گرافی فیلم کوتاه و سخنرانی کوتاهTEDمذهبی و... نماهنگ

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره پویش ملی در بهشت می توانند به سایت  این پویش به نشانی http://darbehesht.ecnahad.ir و یا سایت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری به نشانی  http://www.nahad.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 کدخبرنگار: 7700 س.ع


 

  • گروه خبری : همایش و کنگره گالری
  • گروه خبری : 104066
کلمات کلیدی