اخبار

  • تاریخ انتشار : 1402/09/12 - 11:32
  • بازدید : 430
  • تعداد بازدیدکننده : 400
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

درخشش زنان دانشگاه در سومین المپیاد ورزشی کارکنان وزارت بهداشت

زنان ورزشکار دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در سومین المپیاد ورزشی کارکنان وزارت بهداشت با کسب رتبه در رشته‌های داژبال، آمادگی جسمانی، بدمینتون، والیبال و شنا افتخار آفرینی کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از معاونت توسعه مدیریت و منابع، دکتر ایمان وکیل زاده مدیر برنامه‌ریزی بودجه و پایش عملکرد و دبیر ورزش کارکنان دانشگاه ضمن بیان این خبر گفت: بانوان ورزشکار دانشگاه در این رقابتها در رشته داژبال مقام دوم کشوری، در رشته آمادگی جسمانی مقام دوم، در رشته بدمینتون مقام سوم  و در رشته والیبال مقام ششم کشوری را از آن خود کردند.

 

به گفته وی بانوان دانشگاه در بخش انفرادی در رشته شنا به دو مدال طلا، چهار مدال نقره وپنج مدال برنز و در رشته آمادگی جسمانی نیز به مدال طلا دست یافتند.

 

دبیر ورزش کارکنان دانشگاه یادآور شد: در این دوره از المپیادکه از 25 آبان ماه تا 10 آذر ماه 1402 برگزار شد، شرکت‌کنندگان در هشت رشته ورزشی دارت، شنا، داژبال، والیبال، شطرنج، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز و بدمینتون به رقابت پرداختند.

 

وی ضمن تقدیر از تلاش تیم ورزشی بانوان دانشگاه اعزامی به این المپیاد گفت: بانوان ورزشکار دانشگاه ثابت کردند که به خوبی نقش‌های فردی و خانوادگی و اجتماعی خود را ایفا می‌کنند. آنان علاوه بر تحکیم بنیان خانواده و انجام وظایف کارمندی به ورزش نیز به عنوان یکی از مظاهر زندگی اجتماعی می‌نگرند که شایسته تقدیر است.

 

دکتر وکیل زاده در خاتمه سخنان خود این المپیاد ورزشی را پرافتخارترین دوره از این رقابتها برای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از نظر کسب مدال‌های رنگارنگ برشمرد و برای تمامی همکاران ورزشکار دانشگاه آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • گروه خبری : 135729
کلمات کلیدی

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.