صفحه اصلي > اخبار > کتاب ها و مقالات 
 


  چاپ        ارسال به دوست

کتاب "در مسیر تصمیم سازی بر مدار افکار عمومی" منتشر شد

کتاب " در مسیر تصمیم سازی بر مدار افکار عمومی" به همت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، کتاب "در مسیر تصمیم سازی بر مدار افکار عمومی" زیر نظر مژگان جزی زاده کریمی مدیر روابط عمومی دانشگاه و به کوشش مهدی شاکری و یاسمن قاسمی در مدیریت روابط عمومی دانشگاه منتشر شد.
 
 
در این کتاب با مرور تطبیقی بر تصمیمات ستاد مدیریت بیماری کرونا در تهران و نتایج افکارسنجی از شهروندان تهرانی، به طور موازی رخدادهای پیشین و پسین مقابله و مواجهه با ماهیت ویروس کووید-19 و سطح گسترش بیماری در هر دوره مورد بررسی قرار گرفته است.
 
 
تحلیل افکارسنجی های میدانی، بررسی نظرات عموم مردم و رویکردهای احساسی، منطقی و اجتماعی آن ها در مواجهه با مسائل مختلف متاثر از کرونا از جمله رسیدگی به امور روزمره، سفر کردن، برطرف کردن نیازهای آموزشی و انجام مناسک مذهبی و در مقابل، تاثیر و نقش این نظرسنجی ها در تصمیم سازی های کلان مدیریتی که محدود به حوزه بهداشت و درمان نمی شد و تمام وجوه زندگی افراد یک جامعه را دربرداشت، مطالعاتی بود که در ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران رقم خورد.
 
انتهای پیام/
کد خبرنگار: 7702 ی.ق
 


٠٨:٥٦ - دوشنبه ١٣ دی ١٤٠٠    /    عدد : ١١٢١٧٤    /    تعداد نمایش : ١٨٩