بهبود کیفیت خدمات، در کارگاه های باز آموزی کارکنان
در کارگاه توانمندسازی، 15 نفر از کارکنان خدماتی حوزه معاونت بهداشت با عناوین آموزشی از قبیل بهداشت فردی، آداب معاشرت و ارتباط مؤثر، اصول پذیرایی در ادارات، بهداشت و نظافت محیط آشنا شدند.
در کارگاه توانمندسازی، 15 نفر از کارکنان خدماتی حوزه معاونت بهداشت با عناوین آموزشی از قبیل بهداشت فردی، آداب معاشرت و ارتباط مؤثر، اصول پذیرایی در ادارات، بهداشت و نظافت محیط آشنا شدند.
از آنجا که ارتقاء سلامت جامعه مستلزم ارائه خدمات در تمامی زمینه های بهداشتی درمانی می باشد و آموزش کلیه کارکنان در تمامی رده های شغلی در جهت افزایش دانش و مهارت آنان در بهبود کیفیت خدمات، از اهمیت بسزایی برخوردار میباشد، برگزاری کارگاههای ویژه خدماتی دربرنامه کاری واحد"آموزش و بازآموزی کارکنان" گروه گسترش ستاد معاونت قرار گرفته است.
در ابتدای این کارگاه مهندس صافی، معاون اجرایی معاونت بهداشت، اهداف و اهمیت کارگاه را برای شرکت کنندگان بیان نمود.
شایان ذکر است برخی از مدرسین این کارگاه در تدوین کتاب" اصول کار و ایمنی کارکنان خدماتی در ادارات و مراکز بهداشتی درمانی" که مرجع مورد تأیید جهت تدریس در دوره های ویژه کارکنان خدماتی میباشد، همکاری کرده اند.
در پایان کارگاه، کارشناس آموزش و بازآموزی معاونت بهداشت از ادامه برگزاری دوره های مذکور جهت کارکنان خدماتی معاونت بهداشت خبر داد.