اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/09/20 - 14:02
  • بازدید : 113
  • تعداد بازدیدکننده : 113
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بررسی برنامه های پیشنهادی در شورای راهبردی دانشگاه

برنامه های پیشنهادی در شورای راهبردی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در جلسه این شورا مطرح شد تا برای بازنگری نهایی در اختیار معاونت های دانشگاه قرار گیرد.

برنامه های پیشنهادی در شورای راهبردی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در جلسه این شورا مطرح شد تا برای بازنگری نهایی در اختیار معاونت های دانشگاه قرار گیرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، نشست شورای تدوین برنامه راهبردی دانشگاه، صبح امروز با محوریت بررسی برنامه های پیشنهادی معاونت ها مطابق با راهبردهای تعیین شده برگزار شد.
 
 
توسعه متمرکز بر مزیت های رقابتی آموزشی، پژوهشی، فناوری، بهداشتی درمانی و فرهنگی،ارتقای کمی و کیفی خدمات سلامت با هدف عدالت و محرومیت زدایی، بین المللی سازی دانشگاه در تمام عرصه های ماموریتی،مدیریت بهینه منابع (انسانی، مالی و کالبدی)، دستیابی به دانشگاه کارآفرین و مولد منابع، توسعه دانشگاه الکترونیک در سطح منطقه و ساماندهی نظام ارتباطات، راهبردهای مورد بحث در این جلسه بودند.
 
 
دکتر حسن پیری، مشاور رییس، مدیر حوزه ریاست و دبیر شورای راهبردی دانشگاه در این جلسه که با حضور دکتر حسن امامی و دکتر محمد فرحبخش مشاور راهبردی رییس و مسئولان کمیته های معاونت ها در این شورا برگزار شد، عنوان کرد: برنامه های پیشنهادی از سوی کمیته ها برای بازنگری و اعمال اصلاحات نهایی در اختیار معاونان دانشگاه قرار خواهد گرفت و سپس با جزییات در جلسه هیئت رییسه دانشگاه مطرح می شود. 
 
 
فعالیت شورای راهبردی دانشگاه با تصمیم هیئت رییسه و با ریاست دکتر علیرضا زالی، رییس دانشگاه آغاز شد و به صورت حضوری و مجازی برای تدوین برنامه های راهبردی تشکیل جلسه داد.
 
 
همچنین در این شورا نمایندگانی از معاونت آموزشی، معاونت توسعه مدیریت و منابع، معاونت بین الملل، معاونت دانشجویی و فرهنگی، معاونت بهداشتی، معاونت تحقیقات و فناوری، معاونت درمان، توسعه فناوری و تحول دیجیتال، معاونت غذا و دارو و انستیتو تغذیه به عنوان مسئول کمیته ها در نظر گرفته شدند.
 
 
انتهای پیام/
کد خبرنگار: 7702 ی.ق
 
  • گروه خبری : اخبار سلامت
  • گروه خبری : 111225
کلمات کلیدی