برپایی نمایشگاه هفته سلامت در پارک قصر
مرکز پزشکی امام حسین (ع) با هدف ارتقای سلامت اجتماعی و فردی جامعه، نمایشگاه هفته سلامت را 7-1 اردیبهشت ماه با همکاری شهرداری تهران در پارک زندان قصر برگزار کرد.
مرکز پزشکی امام حسین (ع) با هدف ارتقای سلامت اجتماعی و فردی جامعه، نمایشگاه هفته سلامت را 7-1 اردیبهشت ماه با همکاری شهرداری تهران در پارک زندان قصر برگزار کرد.
در این نمایشگاه غرفه هایی ازقبیل مراکز درمانی، بهداشتی، آتش نشانی و طب سنتی برپا شد و بیمارستان امام حسین (ع) به عنوان نماینده دانشگاه در این ایام ویزیت های رایگان در زمینه های روانکاوی، ارتوپدی، تغذیه، داخلی، روانشناسی، چشم، عمومی را به مراجعان ارایه داد. همچنین گفتنی است غرفه این مرکز به دلیل تنوع پزشکان در روزهای مختلف مورد استقبال زیاد مردم قرار گرفت.