اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/10/21 - 13:28
  • بازدید : 59
  • تعداد بازدیدکننده : 59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاري کمپین اطلاع رسانی طرح اجتماع محور پیشگیری از بدرفتاری با کودکان در شهرستان پردیس

کمپین اطلاع رسانی طرح اجتماع محور پیشگیری از بدرفتاری با کودکان در شرایط کووید 19 توسط شبکه بهداشت و درمان پردیس برگزار شد.

کمپین اطلاع رسانی طرح اجتماع محور پیشگیری از بدرفتاری با کودکان در شرایط کووید 19 توسط شبکه بهداشت و درمان پردیس برگزار  شد.

 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از شبکه بهداشت و درمان پردیس، کارشناس مسئول واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد شبکه ضمن بیان این مطلب گفت: این واحد سیار به منظور معرفی و اطلاع رسانی طرح مذکور راه اندازی شد .

 

گلزاری کارشناس مسئول واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد شبکه افزود:  طرح اجتماع محور پیشگیری از بدرفتاری با کودکان در شرایط کووید۱۹ در شهرستان پردیس به صورت پایلوت اجرا می شود.

 

به گفته وی این برنامه برای والدین دارای فرزند زیر ۱۸ سالو کودکان و نوجوانان در منطقه ترک آباد بومهن توسط واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد شبکه بهداشت پردیس با حمایت صندوق کودکان سازمان ملل متحد(یونیسف) در حال اجرا است.

 

گلزاری خاطرنشان کرد: در پاندمی کرونا و شرایط قرنطینه، خانواده ها با مسایل مختلفی از جمله مشکلات شغلی و اقتصادی، تعطیلی مدارس و مهدهای کودک و مسایلی نظیر آن مواجه شدند که تاثیرات مستقیم یا غیرمستقیم بر اعمال خشونت نسبت به کودکان داشته است .

 

به گفته وی با اجرای این طرح پایلوت در شهرستان پردیس ضمن انجام مداخلات مناسب و به هنگام و شناسایی موارد بدرفتاری با کودکان می توان به پیشگیری از وقوع این رفتارها در جامعه کمک کرد.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

 

  • گروه خبری : اخبار سلامت
  • گروه خبری : 112525
کلمات کلیدی