اخبار

  • تاریخ انتشار : 1396/02/13 - 15:08
  • بازدید : 582
  • تعداد بازدید : 93
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری نخستین نشست کمیته راهبری برنامه ایمنی استان تهران در سال 96

کمیته برنامه ایمنی آب آشامیدنی استان تهران به منظور تحقق بخشیدن به اهداف سند راهبرد ملی بهبود کیفیت آب شرب مصوب شورای عالی سلامت و امنیت غذایی با عضویت نمایندگان دستگاه های مجری و همکار ازجمله شرکت آب و فاضلاب استان تهران، شرکت آب منطقه ای استان تهران، شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران، وزارت صنعت، معدن و تجارت استان، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان جهاد کشاورزی و کارشناسان آب و فاضلاب معاونت های بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران و ایران به دبیری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

کمیته برنامه ایمنی آب آشامیدنی استان تهران به منظور تحقق بخشیدن به اهداف سند راهبرد ملی بهبود کیفیت آب شرب مصوب شورای عالی سلامت و امنیت غذایی با عضویت نمایندگان دستگاه های مجری و همکار ازجمله شرکت آب و فاضلاب استان تهران، شرکت آب منطقه ای استان تهران، شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران، وزارت صنعت، معدن و تجارت استان، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان جهاد کشاورزی و کارشناسان آب و فاضلاب معاونت های بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران و ایران به دبیری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد. 
طی نشست مذکور، گزارش پیشرفت برنامه از سال1394 توسط دبیر کمیته ارائه و به اهمیت ممیزی برنامه به عنوان یکی از الزامات مهم جهت ارزیابی اجرای آن تاکید شد. همچنین به منظور بهبود راهبری برنامه های کمیته در سال 96 پیشنهاداتی توسط رئیس کمیته و سایر اعضا طرح و بررسی شد. در پایان با توافق اعضا مقرر گردید پیشبرد برنامه با رویکرد انجام ممیزی های جامع و فنی در سال آتی پیگیری شود. 
 
  • گروه خبری : اخبار سلامت
  • کد خبر : 45771
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.