اخبار

  • تاریخ انتشار : 1396/02/19 - 10:14
  • بازدید : 1481
  • تعداد بازدید : 112
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری 10 سمینار ترویج ازدواج سالم در برنامه های هفته سلامت جوانان

کمیته هماهنگی سلامت جوانان همزمان با آغاز هفته سلامت جوان، 16 اردیبهشت ماه در معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

کمیته هماهنگی سلامت جوانان همزمان با آغاز هفته سلامت جوان، 16 اردیبهشت ماه در معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد. 
این کمیته با هدف انجام هماهنگی درون بخشی واحدهای زیر مجموعه معاونت بهداشتی با هدف حساس سازی و معطوف کردن توجه واحدها به امر سلامت جوانان و حیطه های آن، با حضور رئیس گروه‌ها و کارشناسان مسئول آموزش و ارتقای سلامت، سلامت روان، سلامت باروری و بهداشت خانواده، بیماری‌های واگیر، تغذیه، غیرواگیر، بهداشت محیط و روابط عمومی تشکیل شد. 
طی جلسه هماهنگی‌های لازم جهت هرچه با شکوه برگزار کردن هفته سلامت جوان در مراکز و شبکه های تابعه انجام پذیرفت. گفتنی است هفته سلامت جوان از 22-16 اردیبهشت ماه با شعار" جوانی، نشاط، ازدواج سالم" برگزار می شود. 
دکتر کامبیز نعمتی رئیس گروه سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس معاونت امور بهداشتی، ضمن تبریک روز 18 اردیبهشت، مصادف با 11 شعبان میلاد حضرت علی‌اکبر فرزند امام حسین (ع) و روز ملی جوان را به تمامی جوانان ایران زمین، اعلام کرد: به منظور تأمین، حفظ و ارتقاء سلامت جوانان، درکلیه ابعاد جسمی، روانی، اجتماعی، هفته جوان از 22-16 اردیبهشت ماه با شعار" جوانی، نشاط، ازدواج سالم" برگزار می شود. وی افزود: کلیه واحدهای بهداشتی تحت پوشش دانشگاه اعم از مراکز خدمات جامع سلامت، خانه های بهداشت و پایگاه‌های سلامت، به ارایه خدمات رایگان مطابق با بسته ی جوانان برای گروه سنی 18 تا 29 سال می پردازند. 
دکتر نعمتی خاطرنشان کرد: در طی این هفته، در کلیه مناطق تحت پوشش سمینارهای ترویج ازدواج سالم با رویکرد آموزشی برگزار خواهد شد. همچنین در حاشیه این همایش ها غرفه های سلامت ازقبیل مشاوره سلامت روان، تغذیه، پیشگیری از دخانیات، بیماریهای واگیر برپا می شود. 
 
 
  • گروه خبری : اخبار سلامت
  • کد خبر : 46090
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.