اخبار

  • تاریخ انتشار : 1396/02/19 - 10:43
  • بازدید : 893
  • تعداد بازدید : 107
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

پویش رعایت بهداشت دست در بیمارستان شهدای تجریش

به مناسبت روز جهانی بهداشت دست مصادف با 15 اردیبهشت ماه و توسعه فرهنگ مراقبت بهداشت دست، نشستی با حضور دکتر محسنی رئیس بیمارستان، مدیریت، مترون و مدیران ارشد بیمارستان در سالن اجتماعات مرکزپزشکی شهدای تجریش برگزار شد. شرکت کنندگان در این مراسم متعهد به رعایت بهداشت دست طبق توصیه بهداشت جهانی شدند و در کمپین رعایت بهداشت دست جهت مبارزه با مقاومت آنتی بیوتیک شرکت کردند.

به مناسبت روز جهانی بهداشت دست مصادف با 15 اردیبهشت ماه و توسعه فرهنگ مراقبت بهداشت دست، نشستی با حضور دکتر محسنی رئیس بیمارستان، مدیریت، مترون و مدیران ارشد بیمارستان در سالن اجتماعات مرکزپزشکی شهدای تجریش برگزار شد. شرکت کنندگان در این مراسم متعهد به رعایت بهداشت دست طبق توصیه بهداشت جهانی شدند و در کمپین رعایت بهداشت دست جهت مبارزه با مقاومت آنتی بیوتیک شرکت کردند. 
شایان ذکر است به همین مناسبت مسابقه ای با عنوان" روز بهداشت دست" در مرکز برگزار شد و به 6 نفر از شرکت کنندگان جوایزی از سوی ریاست به قید قرعه اهدا شد. همچنین ضمن آموزش شستشوی دست، فیلم های آموزشی نیز در این زمینه از طریق مانیتورهای نصب شده برای همراهان بیماران و همکاران پخش شد. 
 
  • گروه خبری : اخبار سلامت
  • کد خبر : 46097
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.