اخبار

  • تاریخ انتشار : 1397/08/12 - 17:43
  • بازدید : 2103
  • تعداد بازدیدکننده : 676
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان فیروزکوه منصوب شد

دکتر مجتبی بنداد کرمانی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروز کوه با صدور حکمی، دکتر بهداد خسروی را به عنوان سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) فیروزکوه منصوب کرد.

دکتر مجتبی بنداد کرمانی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروز کوه با صدور حکمی، دکتر بهداد خسروی را به عنوان سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) فیروزکوه منصوب کرد.

دکتر بهداد خسروی دانش آموخته مقطع دکترای مدیریت خدمات بهداشتی درمانی از دانشگاه تهران است. وی سابقه ارزیابی اعتباربخشی وزارت بهداشت، ریاست بیمارستان امام حسین(ع) شهرستان مهران، بازرس سازمان بازرسی کل کشور و مدیریت درمان شبکه بهداشت و درمان ملارد را در کارنامه اجرایی خود دارد.

متن حکم انتصاب دکتر خسروی بدین شرح است:

«برادر گرامی جناب آقای دکتر بهداد خسروی

سلام علیکم

پذیرش مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت به هم میهنان عزیزمان، موجب سرافرازی و افتخار برای تمام متخصصان این مرز و بوم است.

با توجه به تعهد، تخصص، درایت و تجربیات ارزشمندتان، به موجب این ابلاغ جنابعالی به عنوان سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) فیروزکوه منصوب می شوید تا با یاری خداوند متعال و رعایت موازین شرعی و مقررات قانونی و زیر نظر اینجانب نسبت به انجام امور محوله اقدام فرمائید. امید است تا با عنایت حضرت حق تعالی و در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج)، با بالاتر بردن استانداردهای درمانی و کمک هرچه بیشتر جهت التیام دردهای مردم این مرز و بوم، در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق برنامه های وزارت و دانشگاه متبوع موفق و سربلند باشید.

دکتر مجتبی بنداد کرمانی

سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه»

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,تست,اخبار انتصابات
  • گروه خبری : 69744
کلمات کلیدی