اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/12/09 - 09:09
  • بازدید : 81
  • تعداد بازدیدکننده : 81
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید شبانه فرماندار شمیرانات از بیمارستان شهدای تجریش

فرماندار شمیرانات شامگاه یکشنبه هشتم اسفندماه سالجاری به صورت سرزده از بیمارستان شهدای تجریش بازدید کرد.

فرماندار شمیرانات شامگاه یکشنبه هشتم اسفندماه سالجاری به صورت سرزده از بیمارستان شهدای تجریش بازدید کرد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از بیمارستان شهدای تجریش، دکتر مجتبی ذاکریان فرماندار جدید شمیرانات در اولین روز کاری خود  ضمن بازدید از بخشهای مخلتف با پرستاران و كادر درمان به گفت وگو پرداخت و  با اهدای شاخه گل از زحماتمدافعان سلامتدر دوران شیوع کرونا قدردانی کرد.

 

در این بازدید شبانه که دکتر امام هادی رییس مرکز نیز حضور داشت فرماندار شمیرانات با حضور در بخش های بستری ضمن عیادت و دلجویی از بیماران از نزدیک روند ارایه خدمات به بیماران را  مورد بررسی  قرار داد و  رضایتمندی آنان را جویا شد.

 

در حاشیه این بازدید در نشستی با حضور فرماندار شمیرانات ، رییس و مدیر بیمارستان روند پیشرفت پروژه بیمارستان جدید شهدای تجریش مورد بررسی قرار گرفت.

 

دکتر امام هادی رییس بیمارستان در این نشست ضمن ارایه گزارشی درخصوص پروژه بیمارستان جدید درخصوص درمان و خدمات ارایه شده به بیماران در پاندمی کرونا توضیحاتی بیان کرد.

 

وی  بیمارستان جدید شهدای تجریش را یک پروژه ملی برشمرد که در راستای ارتقای خدمات درمانی و رشد آموزش پزشکی در پایتخت بسیار مؤثر است و با  بهره برداری از آن بسیاری از چالشهای ارایه خدمات درمانی به بیماران مرتفع می شود.

 

فرماندار شهرستان شمیرانات نیز ضمن بیان سخنانی گفت: با توجه به این که بیمارستان دولتی شهدای تجریش تنها بیمارستان ترومای شمال تهران است  از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

وی بر لزوم تسریع تجهیز و تکمیل ساختمان جدید بیمارستان شهدای تجریش  به عنوان یک پروژه ملی تاکید کرد و دستور پیگیری های لازم برای رفع برخی مشکلات و چالشهای پروژه را صادر کرد.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

 

 

  • گروه خبری : اخبار سلامت
  • گروه خبری : 114150
کلمات کلیدی