اخبار

  • تاریخ انتشار : 1396/03/23 - 17:32
  • بازدید : 1136
  • تعداد بازدید : 167
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بررسی برون سپاری پایگاه‌های ارایه دهنده خدمات سلامت/ افزایش خدمات در کنار دسترسی بیشتر

جلسه توجیهی قرارداد برون سپاری خدمات نوین مراقبت های اولیه سلامت در مناطق تحت پوشش؛ 20 خردادماه با حضور معاونین فنی و اجرایی، مدیر گروه گسترش شبکه معاونت بهداشت، معاونین بهداشتی و مسئولین گسترش مراکز و شبکه‌های بهداشت و درمان تابعه برگزار شد.

جلسه توجیهی قرارداد برون سپاری خدمات نوین مراقبت های اولیه سلامت در مناطق تحت پوشش؛ 20 خردادماه  با حضور معاونین فنی و اجرایی، مدیر گروه گسترش شبکه معاونت بهداشت، معاونین بهداشتی و مسئولین گسترش مراکز و شبکه‌های بهداشت و درمان تابعه برگزار شد.
در ابتدای این جلسه دکتر عرشی معاون امور بهداشتی درخصوص نحوه تمدید و واگذاری این پایگاه‌ها توضیحاتی ارایه کرد. وی با تاکید بر افزایش کمی و کیفی خدمات پایگاه‌های برون سپاری، اظهار داشت: نحوه خرید خدمات نوین مراقبت های اولیه سلامت در پایگاه‌های برون سپاری شده در سالجاری، بر اساس عملکرد ارایه شده در پایگاه‌های مذکور خواهد بود.
در ادامه مهندس صافی درخصوص رعایت مقررات اداری در زمان عقد قرارداد و انجام تعهدات کارفرما و پیمانکار تاکید کرد و از اجرای مکانیسم نحوه پرداخت قرارداد بر اساس سامانه سیب و نتایج پایش و ارزیابی عملکرد خبر داد.
در پایان ضمن مرور قرارداد تدوین شده جهت تمدید و نحوه واگذاری پایگاه‌ها باحضور شرکت کنندگان، مقرر شد جهت پیشگیری از ایجاد خلل در روند ارایه خدمات، در زمان قانونی تعیین شده با رعایت مقررات نسبت به عقد قرارداد با افراد واجد شرایط اقدام شود.
گفتنی است معاونت امور بهداشتی دانشگاه به منظور افزایش ارایه خدمات و دسترسی آسان خدمات بهداشتی، در سال 94 نسبت به واگذاری خدمات تحت پوشش در جهت تکمیل شبکه سلامت کشور در منطقه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اقدام کرده است. 
 
  • گروه خبری : اخبار سلامت
  • کد خبر : 47661
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.