اخبار

  • تاریخ انتشار : 1395/05/12 - 17:47
  • بازدید : 391
  • تعداد بازدید : 93
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دومین جلسه کنترل استعمال مواد دخانی شهر تهران برگزارشد

دومین جلسه کنترل استعمال مواد دخانی در شهر تهران با حضور معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه 19 تهران، معاونین امور بهداشتی دانشگاه های علوم پزشکی شهید بهشتی و تهران و جمعی از کارشناسان مسئول بهداشت محیط هر سه دانشگاه علوم پزشکی استان تهران ششم مردادماه به میزبانی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

 دومین جلسه کنترل استعمال مواد دخانی در شهر تهران با حضور معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه 19 تهران، معاونین امور بهداشتی دانشگاه های علوم پزشکی شهید بهشتی و تهران و جمعی از کارشناسان مسئول بهداشت محیط هر سه دانشگاه علوم پزشکی استان تهران ششم مردادماه به میزبانی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

در این جلسه نمایندگان هر سه دانشگاه ضمن توضیحاتی پیرامون فعالیتهای خود گزارش عملکرد  واحدهای مربوطه را در خصوص اقدامات قانونی صورت گرفته در برخورد با مراکز و اماکن عرضه کننده قلیان ارائه دادند.

همچنین در این گزارشات وضعیت تشکیل اکیپ های نظارتی ویژه، مکاتبات صورت گرفته با اتاق اصناف تهران و شناسایی مراکز عرضه کننده قلیان در مجاورت مراکز آموزشی نیز ارائه و در خصوص چالش ها و مشکلات اجرایی آن بحث و تبادل نظر شد.

در ادامه ذبیح زاده معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه 19 تهران،ضمن ارزیابی مثبت فعالیت های صورت گرفته، بر لزوم استمرار بازرسی ها و کنترل بهداشتی بر مراکز عرضه کننده قلیان تاکید کرد.

در پایان جلسه نیز معاونین امور بهداشتی از پیگیری های مستمر و مشارکت موثر معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه 19 تهران در زمینه برنامه های کنترل و مبارزه ملی با دخانیات به منظور حفظ و ارتقای سطح سلامت عموم مردم تقدیر کردند.

خبرنگار: مهدیه احمدی زاده

تاریخ: 95/5/11

کدخبر:13950359

 

  • گروه خبری : اخبار سلامت
  • کد خبر : 34479
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.