هفته سلامت در شهرستان پیشوا چگونه گذشت؟
همزمان با فرا رسیدن اردیبهشت ماه و نامگذاری 1تا 7 اردیبهشت به عنوان هفته سلامت با شعار (زندگی سالم با نشاط و امید ) همایش پیاده روی با هماهنگی های آقای دکتر زینی وند ، سرپرست شبکه بهداشت و درمان در سطح شهرستان پیشوا و با حضور ادارات دیگر برگزار گردید .
همزمان با فرا رسیدن اردیبهشت ماه و نامگذاری 1تا 7 اردیبهشت به عنوان هفته سلامت با شعار (زندگی سالم با نشاط و امید ) همایش پیاده روی با هماهنگی های آقای دکتر زینی وند ، سرپرست شبکه بهداشت و درمان در سطح شهرستان پیشوا و با حضور ادارات دیگر برگزار گردید .
پیاده روی با استقبال خوب و کم نظیر از مرکز جامع سلامت مهاجری راس ساعت 8 صبح آغاز و به مقصد پارک شهدای گمنام ادامه یافت که در این پیاده روی جمعی از روسای ادارات و کارکنان و تعدادی از دانش آموزان مدارس حضور داشتند .
بعد از انجام پیاده روی و با استقرار در پارک شهدای گمنام آقای دکتر زینی وند ضمن خوش آمد گوئی به روئسای ادارات و دیگر حضار ، سخنانی را در خصوص هفته سلامت ایراد فرمودند . ایشان با اشاره به نام گذاری روز شمار 1 تا 7 اردیبهشت در خصوص نام گذاری هر روز توضیحاتی ارائه نمودند و به امر ورزش روزانه و تغذیه سالم تاکید نمودند .
در ادامه از تمامی افراد حاضر در همایش پیاده روی با صبحانه سالم پذیرائی گردید .و در پایان به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان جوایزی اهدا گردید .
غرفه سلامت
در راستای اجرای برنامه های هفته سلامت غرفه های سلامت در تاریخ 3/2/96 در میدان شهید چمران از ساعت 9الی 30/12 با محوریت غربالگری دیابت و فشار خون ، پیشگیری از بیماریهای غیر واگیر و اختلالات روانشناختی ، آموزش سبک زندگی سالم ، کنترل وزن و مشاوره های لازم به خصوص در زمینه های بهداشت و سلامت به مراجعین محترم شهرستان داده شد . در مجموع 183 خدمت بهداشتی الکترونیک انجام و پرونده سلامت افراد در سامانه یکپارچه بهداشت ( سیب) ثبت گردید .
زنگ سلامت
نواختن زنگ سلامت دریکی از مدارس شهرستان پیشوا
در راستای اجرای برنامه های هفته سلامت زنگ سلامت توسط آقای دکتر زینی وند در مدرسه کار آفرین و با حضور جناب آقای جهانی جعفری رئیس آموزش و پرورش نواخته شد .
در این مراسم ابتدا آقای دکتر زینی وند ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین مدرسه در خصوص هفته سلامت در جمع دانش آموزان سخنانی را ایراد و در ادامه در زمینه سخنرانی ایشان برای دانش آموزان سوالاتی مطرح و به دانش آموزانی که پاسخ صحیح دادند جوایزی اهدا گردید .
در ادامه این مراسم نمایشگاه هفته مشاغل که کارهای برگزیده دانش آموزان بود توسط آقای دکتر زینی وند ، سرپرست شبکه بهداشت و درمان و آقای جهانی جعفری رئیس آموزش و پرورش افتتاح و مورد بازدید قرارگرفت