وزیر بهداشت: اقدامات خیرخواهانه، مهم ترین بخش کارنامه هر فرد نزد خداوند است
آیین پاسداشت مقام خیرین و نیکوکاران حوزه سلامت شامگاه چهارشنبه دهم خردادماه سالجاری با حضور دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر ایازی معاون امور اجتماعی وزارت بهداشت، دکتر شهنام عرشی معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، روسای مراکز و مدیران شبکه های بهداشت و درمان تابعه و جمعی از خیرین حوزه سلامت برگزار شد.
آیین پاسداشت مقام خیرین و نیکوکاران حوزه سلامت شامگاه چهارشنبه دهم خردادماه سالجاری با حضور دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر ایازی معاون امور اجتماعی وزارت بهداشت، دکتر شهنام عرشی معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، روسای مراکز و مدیران شبکه های بهداشت و درمان تابعه و جمعی از خیرین حوزه سلامت برگزار شد.

دکتر سید حسن هاشمی در آیین پاسداشت مقام خیرین و نیکوکاران حوزه سلامت با بیان اینکه اقدامات خیرخواهانه، مهم ترین بخش کارنامه هر فرد نزد خداوند است، گفت: امیداست کارنامه یکساله همه ما در حوزه دستگیری از مستمندان و کمک به نیازمندان و هم نوعانمان کارنامه درخشانی باشد.
وزیر بهداشت گفت: در این ۳۸سال که از انقلاب اسلامی گذشت احساس می کنم می توانستیم خیلی بهتر و سریع تر در راستای بهتر شدن خدمات برای مردم پیش برویم.
دکتر هاشمی در بخشی از سخنانش اظهار داشت: امیدواریم دولت دوزادهم بویژه در مورد محرومین و مستضعفین با همت بیشتری فعالیت خود را شروع کند.
وزیر بهداشت در پایان با تاکید بر این که مردم ایران مستحق شرایط بهتری نسبت به زمان حال هستند، افزود: البته اقدامات بسیاری خوبی تا این لحظه صورت گرفته و خوشحالیم که در منطقه نسبت به همسایگان خود بهتر هستیم و شاید توقعمان بالا است که البته این توقع بالا موجب افزایش تلاش در فعالیتمان می شود.
گفتنی است در حاشیه این همایش معاونت امور بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي شهید بهشتی 500 نسخه فصلنامه رابط سلامت و پمفلت های شناخت بیماریهای گوارش و کبد، راهنمای سلامت تغذیه ماه مبارک رمضان در وعده سحری و افطاری را در بین مدعوین توزیع و با اهدا شاخههای گل از خیرین سلامت تقدیر نمود.