اخبار

  • تاریخ انتشار : 1399/09/30 - 09:47
  • بازدید : 595
  • تعداد بازدیدکننده : 255
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

پیام تبریک معاون درمان دانشگاه به مناسبت روز پرستار

معاون درمان دانشگاه سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به جامعه پرستاری، استادان و اعضای هیئت علمی و پرستاران شاغل در دانشگاه تبریک گفت.

معاون درمان دانشگاه سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به جامعه پرستاری، استادان و اعضای هیئت علمی و پرستاران شاغل در دانشگاه تبریک گفت.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی sbmu،  دکتر سیدهادی میرهاشمی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پیامی سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به جامعه پرستاری، استادان و اعضای هیات علمی و پرستاران شاغل در دانشگاه تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است :

"خجسته میلاد با سعادت بانوی ایثار واستقامت و نامگذاری آن با نام روز پرستار در تقویم سلامت ایران اسلامی بیانگر جایگاه ارزشمند این حرفه مقدس و مقام پرستاران گرانقدر است.

 صبوری و مهرورزی خالصانه نسبت به بیماران رنجور و دردمند و همراهان نگران در دوران پرالتهاب و پرتنش بیماری ناشناخته کووید 19، حقیقتا صبری زینب گونه می خواهد و پرستاران ماهر و کارآزموده ما که به زیور اخلاق دینی و حرفه ای آراسته هستند، با ایثار و گذشت، حقیقتا مصداق صبر زینب گونه هستند .

پرستاران به عنوان نگهبانان سلامت کشور، توانسته اند با صبر و تحمل سختی هایی که جز با انگیزه معنوی قابل تداوم نیست، در کنار دیگر همرزمان خود در عرصه سلامت، نامی نیک در تاریخ این کشور ثبت کنند  و قطعا مردم و نسل آینده از وجود مجاهدان حوزه سلامت بر خود خواهند بالید و قدردان زحمات خانواده‌های ایثارگران علی الخصوص مدافعان سلامت خواهند بود و البته اجر و ثواب ایثار ایشان با خداوند متعال است.

شهادت دو نفر از همکاران عزیز پرستاری به نام های علی صفرلو از بیمارستان شهید مدرس و مهناز صالحی نکو از بیمارستان لبافی نژاد، ابتلای بسیاری از پرستاران به بیماری کرونا و بازگشت مجدد آنان برای خدمت رسانی و دوری از خانواده و عزیزان، گواه روحیه بزرگ از خودگذشتگی و جانفشانی این عزیزان دارد  و الحق که پرستاران ما خوش درخشیده اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت خجسته میلاد حضرت زینب کبری (س)  از تلاش های همه همکاران حوزه پرستاری اعم از استادان، اعضای هیئت علمی و پرستاران شاغل در مراکز درمانی و ستادی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی قدردانی نموده و از خداوند سبحان برای یکایک شما عزیزان سلامتی و موفقیت مسئلت می‌نمایم.

سیدهادی میرهاشمی

معاون درمان دانشگاه"

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

 

 

  • گروه خبری : اخبار سلامت
  • گروه خبری : 99780
کلمات کلیدی