اخبار

  • تاریخ انتشار : 1399/03/27 - 17:38
  • بازدید : 2367
  • تعداد بازدیدکننده : 111
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

وبینار تخصصی مصرف گرایی رسانه ای در بحران، فرصت ها و چالش ها با محوریت بحران کووید19 برگزار می شود

وبینار تخصصی مصرف گرایی رسانه ای در بحران، فرصت ها و چالش ها با محوریت بحران کووید-19، یکشنبه اول تیرماه برگزار می شود.

وبینار تخصصی مصرف گرایی رسانه ای در بحران، فرصت ها و چالش ها با محوریت بحران کووید-19، یکشنبه اول تیرماه برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، افزایش استفاده مردم از رسانه ها، به ویژه در بحران ها، فرصت های نوینی پیش روی بازار رسانه قرار می دهد.
 
 
همچنین استفاده همزمان از منابع رسمی و غیررسمی موجب انتشار برخی اخبار غیر علمی و غیرتخصصی شده است؛ همین امر آشفتگی و سردرگمی مردم و در نهایت سخت شدن مسیر مدیریت بحران را در پی خواهد داشت.
 
به همین منظور دکتر هادی خانیکی، رییس کرسی ارتباطات علم و فناوری یونسکو و دکتر حمید سوری، اپیدمیولوژیست و استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، یکشنبه اول تیرماه در وبینار تخصصی مصرف گرایی رسانه ای در بحران فرصت ها و چالش ها با محوریت بحران کووید-19(COVID-19)، به بیان نظرات و تجارب علمی در این حوزه می پردازند.
 

 

آپارات:

Sbumsuniversity

 

اینستاگرام:

sbmuniversity

 
 
انتهای پیام/
کد خبرنگار: 7702 ی.ق
 
  • گروه خبری : گروه های مطالب,همایش و کنگره گالری,اسلایدر خبری,اخبار کرونا
  • گروه خبری : 93310
کلمات کلیدی