اخبار

  • تاریخ انتشار : 1403/02/26 - 11:16
  • بازدید : 367
  • تعداد بازدیدکننده : 336
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

ارایه خدمت درمان ناباروری در بیمارستان مهدیه

تمام مراجعان به بیمارستان مهدیه خدمات تخصصی و فوق تخصصی ناباروری را با بالاترین کیفیت و پایین ترین تعرفه‌ها دریافت می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بیش از ۱۰ سال است که بخش فوق تخصصی ناباروی بیمارستان مهدیه با هدف ارایه خدمات باروری در سطح ملی و بین‌المللی فعالیت می‌کند.

 

درمان‌هایی با کمک روش IUI، اسپرم گیری و شست‌و شوی اسپرم و ایجاد مداخلاتی با هدف اصلاحاتی در حرکت اسپرم از دیگر روش‌های درمان ناباروری است.

 

 

درمان بیماری‌ها و یا اختلالات ناباروری مربوط به مردان مثل کاهش تعداد اسپرم‌ها، تغییراتی در فرم و شکل اسپرم نیز در بیمارستان مهدیه انجام می‌شود.

 

 

بیش از شش هزار ویزیت سالیانه و هفت‌هزار سونوگرافی و بیش از ۵۰۰ سیکل IVF  با درصد موفقیت ۳۵ تا ۵۰ درصدی در سال در بیمارستان مهدیه انجام می‌شود.

 

 

بیماران می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنند و با با شماره 55062628 داخلی 160-162 تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/

  • گروه خبری : خدمات بهداشتی
  • گروه خبری : 142483
کلمات کلیدی

اخبار مهم دیگر:

آشنایی با مراکز درمان ناباروری دانشگاه
آشنایی با مراکز درمان ناباروری دانشگاه
ناباروری، به معنای عدم موفقیت زوجین در بارداری، علی رغم رابطه جنسی محافظت نشده و به مدت یک سال است. ناباروری می تواند از طرف هر دو زوج و یا ترکیبی از فاکتورهایی باشد که مانع بارداری می شوند. خوشبختانه درمان‌های ایمن و موثری جهت بهبود وضعیت بارداری وجود دارد.
با خدمات باروری مرکز پزشکی مهدیه آشنا شوید
با خدمات باروری مرکز پزشکی مهدیه آشنا شوید
رییس مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی مهدیه با اشاره به سابقه 10 ساله ارایه خدمات باروری در این مرکز گفت: تمام مراجعان به بیمارستان مهدیه می توانند خدمات تخصصی و فوق تخصصی باروری را با بالاترین کیفیت و پایین ترین تعرفه‌ها دریافت کنند.
افتتاح اولین مرکز سطح 2 درمان ناباروری در یکی از شهرستان های پایتخت
افتتاح اولین مرکز سطح 2 درمان ناباروری در یکی از شهرستان های پایتخت
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مراسم راه اندازی اولین مرکز درمان ناباروری سطح 2 در شهرستان ورامین به عنوان اولین مرکز سطح 2 در یکی از شهرستان های استان تهران، اظهار کرد: 70 تا 80 درصد خدمات مورد نیاز ناباروری در مراکز سطح 2 ارایه می شود.