اصلاح فرآیند ارزیابی عملکرد کارکنان و مدیران دانشگاه
مدیر توسعه سازمانی و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از اصلاح فرایند ارزیابی عملکرد کارکنان و مدیران با رویکرد تاکید بر شرح وظایف مورد تایید مدیران و روسای ادارات کلیه واحدهای تابعه دانشگاه خبر داد.
مدیر توسعه سازمانی و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از اصلاح فرایند ارزیابی عملکرد کارکنان و مدیران با رویکرد تاکید بر شرح وظایف مورد تایید مدیران و روسای ادارات کلیه واحدهای تابعه دانشگاه خبر داد.
سیدجواد امامی زاده، مدیر توسعه سازمانی و تحول اداری دانشگاه در گفت و گو با روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، عنوان کرد: در راستای راه اندازی سامانه ارزیابی عملکرد کارکنان و مدیران، فرایند ارزیابی عملکرد کارکنان و مدیران دانشگاه با هدف سنجش، ارزش گذاری و قضاوت در خصوص عملکرد کارکنان بر اساس قوانین و مقررات مربوط با رویکرد معیارهای اثربخشی، کارایی، اقتصادی و اخلاقی به منظور ارتقای کیفیت خدمات به ارباب رجوع از طریق بستر سامانه و حذف فرآیند فیزیکی در سطح دانشگاه انجام گرفت.

وی با اشاره به تحقق اهداف کلی ارزیابی عملکرد کارکنان در سال گذشته و اقدامات برنامه ریزی شده با تاکید بر لزوم اجرایی شدن اهداف اختصاصی ارزیابی عملکرد، گفت: در سال 1400 تغییرات سامانه ارزیابی عملکرد کارکنان در راستای مدنظر قرار دادن شرح وظایف مورد انتظار کلیه مدیران و مسئولین واحدهای تابعه دانشگاه از کارمندان زیرمجموعه شاغل انجام پذیرفت و اقدامات اولیه در قالب فاز اول ارزیابی نهادینه شد.

امامی زاده اظهار کرد: همچنین با اجرایی شدن فاز دوم فرآیند ارزیابی عملکرد کارکنان و مدیران که در ماه های پیش رو محقق می شود، کلیه مدیران و مسئولان دانشگاه مطابق توافق نامه های از پیش تعیین شده بین کارمند و مسئول مستقیم، امکان امتیازدهی به ریزشرح وظایف و پایش عملکرد کارکنان زیرمجموعه را در سال مورد ارزیابی، خواهند داشت.
وی در پایان عنوان کرد: این امر پیرو تحقق اهداف معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه انجام گرفته و مستلزم همکاری و ایجاد ارتباط موثر کلیه کارکنان، مسئولان و مدیران واحدهای تابعه دانشگاه است.
انتهای پیام/
کد خبرنگار: 7702 ی.ق