اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/07/03 - 10:11
  • بازدید : 373
  • تعداد بازدید : 355
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

پیام تبریک رییس دانشگاه به مناسبت آغاز سال تحصیلی/ بوی ماه مهر؛ نویدبخش فصلی نو برای تحول و شکوفایی

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پیامی، فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی را به همه دانشگاهیان به ویژه اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تبریک گفت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پیامی، فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی را به همه دانشگاهیان به ویژه اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تبریک گفت.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی متن پیام دکتر علیرضا زالی به شرح زیر است:

 

 

"بوی ماه مهر و فرا رسیدن بهار علم و دانش، برای همه خرد جویان و دوستداران دانش  آغاز فصلی نو برای تحول، پویایی و شکوفایی را نوید می دهد تا دوباره در مسیر تعلیم و تعلم برای تعالی گام بردارند.

 

نخستین روزهای پاییز همواره گره خورده با بوی کلاس و دفتر و کتاب هایی که برای خوشامدگویی به رهروان علم و دانش در انتظار نشسته اند  تا دوباره مسیر بی انتهای فضل و خرد را گام به گام بپیمایند.

 

اگر چه در ماه های گذشته سایه سنگین بیماری عالم گیر کرونا مانع از حضور فیزیکی دانش آموزان و دانشجویان در مدارس و دانشگاه ها شد، اما مفتخریم که علی رغم تمام چالش هایی که این بیماری در طول این دوسال پیش رویمان گذاشت توانستیم چراغ آموزش را همچنان فروزان نگاه داریم تا راهنمایی باشد برای جوانانی که سرنوشت سرزمینمان به دستان توانمند آنان گره خورده است.

 

امسال، سال تحصیلی نو را با گرامیداشت یاد و خاطره قهرمانانی آغاز می کنیم که با خلوص هر چه تمام، درس عشق را مشق کردند و آنچه را که آموخته بودند در راه دفاع از سلامت و جان همنوعان در طبق اخلاص نهادند تا مهمترین درس زندگی، یعنی مسئولیت پذیری و فداکاری را به همنوعان خود بیاموزند.

صمیمانه از همه اساتید و دانشجویان دعوت می نمایم که امسال نیز همچون سال های گذشته با حضور جدی و پرشور خود برای انجام فعالیت های آموزشی همت گمارند تا با تلاش برای توسعه و تعالی کشور، مراتب قدردانی از قهرمانان سلامت کشور را که دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مفتخر به تعلیم و تربیت بخش عمده ای از آنان است، به جای آورند.

 

امید است با توکل به خداوند متعال، دانشجویان دانشگاه در مسیر کسب علم و دانش تلاش مضاعف نموده تا در آینده با توشه ای از علم و معرفت، با صلابت و پایداری قلل رفیع افتخار را برای میهن عزیزمان فتح نمایند.

  از خداوند متعال، برای تمامی دانشجویان، اعضای هیئت علمی و همه کارکنان دلسوز و تلاشگر دانشگاه، آرزوی توفیق روزافزون در تمامی عرصه ها را دارم. 

 

دکتر علیرضا زالی

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی"

انتهای پیام/

کدخبرنگار: ۷۷۰۳م.ر

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,اسلایدر خبری
  • کد خبر : 108382
کلید واژه