اخبار

  • تاریخ انتشار : 1402/07/03 - 15:06
  • بازدید : 754
  • تعداد بازدیدکننده : 680
  • زمان مطالعه : 7 دقیقه

ارتقای رتبه علمی 10 تن از اعضای هیئت علمی دانشگاه

رتبه علمی 10 تن از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ارتقا پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، در سیصدوبیست‌وسومین جلسه هیئت ممیزه دانشگاه که با حضور دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار شد، با ارتقای دکتر یاسر صافی به استادی دانشکده پزشکی، دکتر جلال‌الدین خوشنویس به استادی دانشکده پزشکی، دکتر شبنم بزمی به استادی دانشکده پزشکی، دکتر مهرداد محمدی به دانشیاری انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور، دکتر زهرا داودی به دانشیاری دانشکده دندانپزشکی،دکتر رضا گوهرانی به دانشیاری دانشکده پزشکی، دکتر نوشین دلیلی به دانشیاری دانشکده پزشکی، دکتر سکینه رخشنده‌رو به دانشیاری دانشکده بهداشت و ایمنی، دکتر محمدحسین محمدی گراوند به دانشیاری دانشکده پیراپزشکی و دکتر حامد میرجلالی به دانشیاری پژوهشکده بیماری‌های گوارش و کبد موافقت شد.

 

 

دکتر مهرداد محمدی دانش آموخته مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (Ph.D.) رشته علوم و صنایع غذایی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است.

 

دکتر محمدی از  سال 1395 عضو هیئت علمی دانشگاه شد و تاکنون با رتبه علمی استادیار در دانشگاه خدمت کرده است.

 

از سوابق علمی وی می‌توان به انتشار مقالات معتبر علمی، چاپ چهار کتاب دانشگاهی که یکی از آنها بیش از یک دهه است که از منابع آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت است،  ثبت اختراع، تدریس در دوره‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی، همکاری در تدوین استانداردهای ملی، طراحی و همکاری در  اجرای طرح‌های پژوهشی و تدوین سیاست‌نامه نان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دستور العمل‌های پژوهشی و اجرایی ابلاغی شورای‌عالی انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور اشاره کرد.

 

عضویت در کمیته فنی مواد غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، دبیری کمیته اعطای نشان ملی تغذیه، ریاست دبیرخانه شورای عالی انستیتو تغذیه کشور، عضویت در کمیته مشورتی غذا اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، عضویت در کمیته‌های علمی و سیاست‌گذاری همایش‌ها و جشنواره‌های ملی تغذیه و صنایع غذایی در دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی و انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور، فعالیت به عنوان مدیر پژوهشی، معاون دانشجویی و فرهنگی، معاون توسعه مدیریت و منابع، عضویت در کارگروه پایش عوامل خطر تغذیه‌ای در مواد غذایی پرمصرف، عضویت در شورای فناوری و نوآوری، عضویت در شورای مرکز رشد و عضویت در کمیته جذب و پذیرش مرکز رشد در سوابق اجرایی وی به چشم می‌خورد.

 

 

دکتر سکینه رخشنده‌رو دارای مدرک دکترای از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی است.

 

وی در سال 1393 عضو هیئت علمی دانشگاه شد و تا کنون با رتبه علمی استادیار در دانشگاه خدمت کرده است.

 

دکتر رخشنده‌رو سابقه تدریس بیش از 20 عنوان درسی در مقطع رشته‌های مختلف، راهنمایی و مشاوره 85 پایان‌نامه در مقاطع ph.d، کارشناسی ارشد، MPH، چاپ 120 مقاله در مجلات معتبر انگلیسی و فارسی و همکاری در تالیف سه جلد کتاب را در کارنامه علمی خود دارد.

 

از مهمترین سوابق اجرایی وی می‌توان به عضویت در شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده بهداشت و ایمنی و معاون پژوهشی مرکز تحقیقات کنترل عوامل زیان‌آور محیط کار اشاره کرد.

 

 

دکتر زهرا داودی مدرک دکترای عمومی خود را از دانشگاه علوم پزشکی بابل، تخصص داخلی را از علوم پزشکی شهیدبهشتی و فوق تخصص غدد را از علوم پزشکی تهران دریافت کرد.

 

وی در سال 1392 عضو هیئت علمی دانشگاه شد و تا کنون با رتبه علمی استادیاری در دانشگاه خدمت کرده است.

 

انتشار مقالات و فعالیت‌های متعدد پژوهشی ملی و بین‌المللی در کارنامه علمی وی به چشم می‌خورد.

 

از مهمترین سوابق اجرایی وی می‌توان به طرح پزشک عمومی در مرکز بهداشت رباط کریم تهران، تخصص داخلی در بیمارستان ضیائی اردکان، عضویت در مرکز تحقیقات لقمان حکیم و معاونت پژوهشی بیمارستان لقمان حکیم اشاره کرد.

 

 

دکتر شبنم بزمی دارای مدرک دکترای حرفه‌ای از دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تخصص پزشکی قانونی از دانشگاه علوم پزشکی تهران و فلوشیپ اخلاق پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی است.

 

وی در سال 1389 عضو هیئت علمی دانشگاه شد و تا کنون با مرتبه علمی دانشیار در دانشگاه خدمت کرده است.

 

از مهمترین سوابق علمی دکتر بزمی می‌توان به کسب رتبه سوم بورد تخصصی پزشکی قانونی در سال 1382 اشاره کرد.

 

مدیر گروهی اخلاق پزشکی، دبیری کمیته اخلاق در پژوهش نیماد، عضویت در شورای اخلاق دانشگاه و عضویت در کمیته اخلاق در آموزش دانشگاه در سوابق اجرایی وی به چشم می‌خورد.

 

 

دکتر نوشین دلیلی مدرک پزشکی عمومی خود را از دانشگاه علوم پزشکی زنجان و تخصص داخلی و فوق تخصص نفرولوژی را از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی دریافت کرد.

 

وی از سال 1393 عضو هیئت علمی دانشگاه شد و تا کنون با رتبه علمی استادیار در دانشگاه خدمت کرده است.

 

از مهمترین سوابق علمی وی می‌توان به چاپ مقالات علمی متعدد، کسب عنوان برترین پژوهش در کنگره دیالیز پیوند اروپا و سخنرانی در کنگره‌های معتبر بین‌المللی اشاره کرد.

 

فعالیت به عنوان معاون پژوهشی گروه نفرولوژی دانشگاه، معاون پژوهشی مرکز تحقیقات بیماریهای کلیوی و عضویت در شورای توسعه پژوهش بیمارستان لبافی نژاد در کارنامه اجرایی دکتر دلیلی به چشم می‌خورد.

 

 

دکتر جلال‌الدین خوشنویس دارای مدرک دکتری عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، تخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی عروق است.

 

وی در سال 1370 عضو هیئت علمی دانشگاه شد و پیش از این با مرتبه علمی دانشیاری در دانشگاه خدمت کرده است.

 

از مهمترین سوابق اجرایی دکتر خوشنویس می‌توان به معاونت پژوهشی دانشکده پزشکی، معاونت پژوهشی مرکز شهدای تجریش و جانشین ریاست مرکز پزشکی شهدای تجریش اشاره کرد.

 

 

 دکتر رضا گوهرانی دارای مدرک دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بورد تخصصی بیهوشی از دانشگاه علوم پزشکی تهران و فلوشیپ مراقبت‌های ویژه از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است.

 

وی در سال 1392 عضو هیئت علمی دانشگاه شد و تا کنون با رتبه علمی استادیار در دانشگاه خدمت کرده است.

 

از مهمترین سوابق علمی وی می‌توان به انتشار مقالات متعدد در زمینه ملی و بین‌المللی اشاره کرد.

 

دکتر گوهرانی معاون آموزشی بخش ICU بیمارستان لقمان حکیم، عضویت در کمیته راهبردی بیمارستان امام حسین(ع) و دبیری کمیته مرگ و میر بیمارستان لقمان حکیم را در کارنامه اجرایی خود دارد.

 

 

دکتر محمدحسین محمدی گراوند دارای مدرک دکترای خون‌شناسی و بانک خون از موسسه عالی طب انتقال خون وزارت بهداشت است.

 

وی در سال 1395 عضو هیئت علمی دانشگاه شد و تا کنون با رتبه علمی استادیار در دانشگاه خدمت کرده است.

 

از جمله مهمترین سوابق علمی وی می‌توان به انتشار 70 مقاله علمی، حضور در کنگره‌های بین‌المللی و راه‌اندازی آزمایشات فلوسیتوتری و شمارش سلول بنیادی در بیمارستان طالقانی اشاره کرد.

 

مسئول فنی آزمایشگاه پیوند مغز استخوان بیمارستان آیت‌الله طالقانی، عضویت در کمیته آموزشی بیمارستان طالقانی و عضویت در شورای پژوهشی مرکز تحقیقات سلولهای بنیادی خونساز از سوابق اجرایی دکتر گرلوند است.

 

 

دکتر حامد میرجلالی دارای مدرک دکترای انگل شناسی پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران است.

 

وی در بهمن‌ماه 1393 عضو هیئت علمی دانشگاه شد و تا کنون با رتبه علمی استادیار در دانشگاه خدمت کرده است.

 

چاپ بیش از 110 مقاله علمی در مجلات معتبر بین‌المللی، چاپ سه کتاب درحوزه انگل‌شناسی، همکاری بین‌المللی و مشاوره دانشجویی با دانشگاه قطر از جمله سوابق علمی دکترمیرجلالی است.

 

وی سرپرستی دپارتمان تحقیقات آب و انگل‌شناسی، عضویت در شورای تضمین کیفیت پژوهشکده بیماری‌های گوارش و کبد، عضو موسس مرکز تحقیقات بیماری‌های منتقله از راه غذا و آب پژوهشکده بیماری‌های گوارش و کبد را در سوابق اجرایی خود دارد.

 

 

دکتر یاسر صافی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است و تا کنون با رتبه علمی دانشیار در دانشکده دندانپزشکی فعالیت کرده است.

 

دکتر یاسر صافی متخصص رادیولوژی دهان، فک و صورت فارغ التحصیل دندانپزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران، فارغ التحصیل تخصص رادیولوژی دهان، فک و صورت از دانشگاه علوم پزشکی تهران است.

 

وی در سال ۱۳۸۴ موفق به اخذ رتبه اول برد تخصصی رادیولوژی دهان، فک و صورت در کشور شد.

 

عضویت در هیئت علمی دانشکده دندانپزشکی زاهدان، تاسیس اولین مرکز رادیولوژی دهان، فک و صورت استان سیستان و بلوچستان، فعالیت به عنوان عضو هیئت علمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی و تهران، فعالیت به عنوان مدیر گروه و سرپرست تخصصی فعلی رادیولوژی دهان، فک و صورت دانشکده دندانپزشکی در کارنامه علمی و اجرایی وی به چشم می خورد.

 

  انتهای پیام/

کدخبرنگار:7701س.ق

 

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • گروه خبری : 131728
کلمات کلیدی

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.