اخبار

  • تاریخ انتشار : 1403/04/12 - 10:28
  • بازدید : 314
  • تعداد بازدیدکننده : 287
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تجلیل از دو دانشجوی دانشگاه به عنوان دانشجویان نمونه کشوری

در سی و یکمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه از دو تن از دانشجویان دکترای تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، در مراسم اختتامیه سی و یکمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف و با حضور دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر محمد علی زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری و دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، از 30  دانشجوی نمونه کشوری سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌های وزارت علوم و بهداشت تجلیل شد.

در این جشنواره از  محمدحسن سهولی و محمد رضا امینی دانشجویان دکترای تخصصی علوم تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به عنوان دانشجویان نمونه کشوری برگزیده تقدیر شد.

در این مراسم ۱۱ نفر از دانشگاه های علوم پزشکی و ۱۹ نفر نیز از دانشگاه های زیر مجموعه وزارت علوم به عنوان دانشجوی نمونه کشوری معرفی شدند.

اسامی سایر دانشجویان برگزیده جشنواره دانشجویان نمونه کشوری سال ۱۴۰۲ که  از بین تمامی گروه‌های تحصیلی دانشگاه‌های وزارت بهداشت انتخاب شدند، به شرح زیر است:

مهدی هادیان برسیانی از دانشگاه اصفهان، امیر ولی‌زاده دیزجیکان از دانشگاه تبریز، راضیه آخوندزردینی از دانشگاه کرمان، مهدی اصغری عظما از دانشگاه تبریز، علی دلگرم شمس‌آبادی از دانشگاه شهرکرد، سیدمهدی زارع‌زاده از دانشگاه تهران، ساناز رضاییان از دانشگاه جهرم، علی عباس‌زاده چراغعلی از دانشگاه تربت حیدریه و آرین غمخوار رودپشتی نیز از دانشگاه قم از جمله این دانشجویان هستند.

 

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • گروه خبری : 144080
کلمات کلیدی