درخشش روابط عمومی دانشگاه در جلب رضایت مراجعان
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در دیدار صمیمانه با مدیران و مسئولان روابط عمومی مراکز تابعه دانشگاه، از تلاشهای همکاران در سالی که گذشت تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر علیرضا زالی در دیدار صمیمانه پایان سال با مسئولان روابط عمومی مراکز تابعه، روابط عمومی را از مهمترین بخشهای هر سازمانی دانست و گفت: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از موفقترین، کاراترین و پیشتازترین روابط عمومیهای کشور است و پیشینهای درخشان دارد.
به گفته رییس دانشگاه، کارشناسان و مدیران روابط عمومی زحمتکشان صدیق و خدومی هستند که اقدامات ارزندهای انجام میدهند. این حرفه از جمله مشاغل سخت است و برنامهریزی برای پاسخگویی در شرایط مختلف باید در لحظه صورت گیرد.
دکتر زالی در ادامه تصریح کرد: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، توفیقات حرفهای و سازمانی بسیاری از جمله بازآرایی و بازمهندسی وبسایت دانشگاه که با مشارکت و همفکری همکاران انجام شده، داشته است.
وی از ایجاد پایگاه خبری در بستر رسانه دانشگاه خبر داد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درمیان 64 دانشگاه علوم پزشکی کشور، اولین دانشگاهی است که پایگاه خبری راهاندازی کرده و این گام مهم و ارزشمندی است.
رییس دانشگاه اظهار کرد: گزارشها حاکی از درخشش جدی روابط عمومیها در حوزه ستادی و مراکز تابعه در زمینه جلب رضایت مراجعان و ارتقای سطح آگاهی مردم بوده است.
وی با تاکید بر اهمیت مدیریت فعالیتهای مداخلهای، عنوان کرد: فعالیت مرکز افکارسنجی مستقر در روابط عمومی ستاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز حتی در دوران بحران کرونا نیز متوقف نشد. در این زمینه نیز از جمله موفقترین سازمانها در کشور هستیم.
دکتر زالی در پایان ضمن عرض خداقوت و تبریک سال نو، از تلاشهای شبانهروزی مسئولان روابط عمومی و حفظ پویایی این بخش از سازمان تقدیر کرد.
مژگان کریمی مدیر روابط عمومی دانشگاه نیز در این دیدار ارزش بسیاری برای شغل حراست و حرفه روابط عمومی قائل شد و گفت: حراست از دانشگاه و مجموعه تابعه، فعالیت ارزشمندی است که باید قدردان آن بود. همکاران حراست چشم و گوش بینای سازمان هستند و بحران را مدیریت میکنند.
وی از همراهی نیروهای حراست با همکاران در واحد روابط عمومی مراکز تابعه نیز تقدیر کرد و افزود: در سالی که گذشت ساماندهی و مدیریت ورود اهالی رسانه به مراکز به نحو احسن انجام شد و تلاشهای شبانهروزی این همکاران قابل تقدیر است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه در ادامه تصریح کرد: در سال اخیر ایجاد پایگاه خبری در بستر رسانه دانشگاه و رونمایی از وبسایت جدید دانشگاه به عنوان مرجع آموزش سلامت و انعکاس رویدادها، از مهمترین دستاوردهای بخش روابط عمومی بود.
وی در پایان ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن سال جدید، از تلاشهای بی شائبه همکاران در بخش روابط عمومی مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تقدیر کرد.
انتهای پیام/
کد خبرنگار: 7702 ی.ق