اخبار

  • تاریخ انتشار : 1402/07/08 - 10:07
  • بازدید : 350
  • تعداد بازدیدکننده : 339
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
به بهانه فرا رسیدن ماه مهر

آشنایی با دستاوردها و ظرفیت‌های دانشکده آموزش پزشکی

رییس دانشکده آموزش پزشکی و فناوری های یادگیری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با اشاره به راهبردهای علمی و آموزشی، دستاوردهای ملی و بین‌المللی این دانشکده را معرفی کرد.

دکتر سلیمان احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دانشکده آموزش پزشکی و فناوری های یادگیری دانشگاه را به عنوان اولین و تنها دانشکده متمایز در زمینه به کارگیری تیم‌های مجرب بین رشته‌ای و شبکه سازی نیروهای فکری و کارشناسی خبره معرفی کرد و گفت: این دانشکده به عنوان الگویی موفق و پیشرو در سطح ملی و منطقه‌ای در حوزه آموزش و تربیت نیروی انسانی حرفه‌ای شناخته شده است.

 

 

وی ادامه داد: هدف این دانشکده گسترش و اعتلای دانش آموزش پزشکی، آموزش جامعه نگر در نظام سلامت، مدیریت آموزش عالی در سلامت، ژورنالیسم پزشکی و یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی در سطوح مختلف تحصیلات تکمیلی است.

 

 

دکتر احمدی همچنین افزود: در این راستا متناسب با نیازهای پیش رو، در توسعه فناوری‌های نوین به منظور ارتقای نظام آموزش علوم پزشکی، گام‌های ارزنده‌ای برداشته شد و این دانشکده نه تنها در سطح دانشگاه و محدود به برنامه‌های درسی رسمی، بلکه در سطح ملی و بین المللی، با برگزاری رویدادهای متعدد علمی و تخصصی در حوزه‌های مختلف و انجام فعالیت‌های نوآورانه از جمله گسترش همگرایی‌های بین المللی (عضویت در شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام) و همکاری و مشارکت های برون و درون دانشگاهی نیز کارنامه درخشانی دارد.

 

 

وی دانشکده آموزش پزشکی و فناوری های یادگیری دانشگاه را متولی اصلی گسترش آموزش مجازی، با تدوین استانداردها و آموزش مهارت‌ها برای ارایه و پیاده سازی آموزش الکترونیکی در حوزه علوم پزشکی اعلام کرد و گفت: تولید محتوای الکترونیکی تعاملی، راه اندازی دیگر مراکز و رشته‌های تحصیلی در مقاطع مختلف تحصیلات تکمیلی، برگزاری هم اندیشی‌ها و نشست‌های علمی، تشکیل کارگروه های تخصصی، اجرای دوره‌های پودمانی، برگزاری کارگاه‌ها و همایش‌های ملی و بین المللی و تشکیل و توسعه سامانه آموزش مجازی بهشتی در سطح دانشگاه از دیگر اقدامات علمی و آموزشی این دانشکده است.

 

 

رییس دانشکده آموزش پزشکی و فناوری های یادگیری تصریح کرد: این دانشکده تلاش دارد با ایجاد فرهنگ و توسعه به‌کارگیری تکنولوژی‌های نوین آموزشی و یادگیری و با تکیه بر سرمایه انسانی و با بهره گیری از اساتید متبحر و کادر مجرب، دریچه‌ای از آینده آموزش عالی را به روی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی باز کند.

 

 

انتهای پیام/

کد خبرنگار: 7702 ی.ق

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • گروه خبری : 131924

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.

اخبار مهم دیگر:

آشنایی با دستاوردها و ظرفیت‌های دانشکده بهداشت و ایمنی
به بهانه فرا رسیدن ماه مهر
آشنایی با دستاوردها و ظرفیت‌های دانشکده بهداشت و ایمنی
رییس دانشکده بهداشت و ایمنی علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن تبریک شروع سال تحصیلی گفت: دانشکده بهداشت و ایمنی با سابقه بیش از نیم قرن فعالیت به عنوان قطب منحصر به فرد بهداشت و ایمنی در کشور و حتی منطقه شناخته شده است.