آماده باش مراکز درمانی و تیم های امدادی دانشگاه برای ارایه خدمت به زائران مراسم سالگرد ارتحال ملكوتي امام خميني(ره)
در آستانه برگزاري سی امین سالگرد مراسم ارتحال امام خمینی(ره)، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از آمادگی تمامی مراکز درمانی و تیم های عملیات امدادی دانشگاه خبر داد.
در آستانه برگزاري سی امین سالگرد مراسم ارتحال امام خمینی(ره)، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از آمادگی تمامی مراکز درمانی و تیم های عملیات امدادی دانشگاه خبر داد.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از معاونت درمان، دکتر امیر هاشمی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: امسال با توجه به تقارن مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) با ماه مبارک رمضان، از 15- ۱۳خردادماه تمامی مراکز پزشکی، آموزشی و درمانی دولتی و غیردولتی تابعه دانشگاه برای پذیرش و درمان رایگان زائران در حال آماده باش هستند.
دکتر هاشمی به استقرار متخصصان طب اورژانس، داخلی، جراحی، پزشک عمومی، کادر درمانی و بهداشتی شامل پرستاری، مامایی، کارشناسان بهداشت محیط و مبارزه با بیماری ها و... در دو درمانگاه صحرایی، پایگاه اورژانس و درمانگاه شهر سالم اشاره کرد و اعزام 4 دستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل به همراه 8 تکنسین فوریت های پزشکی در مرقد مطهر امام راحل (ره) بمنظور هماهنگی با مراکز درمانی تابعه دانشگاه برای پذیرش بیماران و زائران را از دیگر اقدامات دانشگاه در این مراسم عنوان کرد.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه درخصوص افزایش ضریب ایمنی و کاهش زمان امدادرسانی به کاروان های اعزامی برای شرکت در مراسم ارتحال گفت: با هماهنگی های صورت گرفته همانند سال های گذشته آمبولانس های اورژانس ۱۱۵مراکز تابعه، کاروان های وارد شده به شهر تهران را از ابتدا تا انتهای مسیر مشایعت می کنند .
دکتر امیر هاشمی درخاتمه سخنان خود از حمایت های ریاست دانشگاه و همکاری سایر معاونت ها، حراست، روابط عمومی و تمامی دست اندرکاران اجرای این برنامه قدردانی کرد.
انتهای پیام/