اخبار

  • تاریخ انتشار : 1396/06/08 - 14:18
  • بازدید : 1086
  • تعداد بازدید : 75
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

ادامه روند بازدیدهای سرزده کارشناسان حوزه نظارتی معاونت درمان/ بازدید از11 بیمارستان طی سه روز

کارشناسان حوزه نظارتی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از روز چهارشنبه یکم لغایت شامگاه روز جمعه سوم شهریورماه؛ از 11 بیمارستان تابعه دانشگاه بصورت سرزده بازدید کردند.

کارشناسان حوزه نظارتی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از روز چهارشنبه یکم لغایت شامگاه روز جمعه سوم شهریورماه؛ از 11 بیمارستان تابعه دانشگاه بصورت سرزده بازدید کردند.
کارشناسان مدیریت نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان درقالب بازدیدهای عملکردی بخش های بیمارستان های لقمان، مهدیه، طرفه، 15خرداد، امام حسین(ع) و مسیح دانشوری را از لحاظ عملکرد فرایندهای خدمات درمانی مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.
همچنین کارشناسان مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه نیز با حضور در بیمارستان های آیت اله طالقانی، مدرس، مفید، اختر و کودکان مفید وضعیت حضور پزشکان متخصص مقیم، رضایتمندی بیماران از خدمات ارائه شده کلینیکی و پاراکلینیکی، تعیین تکلیف سریع بیماران و بررسی علت ماندگاری را مورد بررسی قرار دادند.
گفتنی است این بازدیدها در راستای نظارت بر عملکرد همکاران و نحوه ارائه خدمات درمانی در بیمارستان ها، بررسی روند اجرای طرح تحول نظام سلامت و گفتگوی رودرو با بیماران و شنیدن مشکلات آنان انجام می شود.
 
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 50887
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.