اخبار

  • تاریخ انتشار : 1398/04/16 - 13:22
  • بازدید : 818
  • تعداد بازدید : 81
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

اردوی تفریحی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه در آبشار سنگان برگزار شد

30 نفر از دانشجویان پسر دانشگاه به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه راهی آبشار سنگان شدند.

30 نفر از دانشجویان پسر دانشگاه به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه راهی آبشار سنگان شدند.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و به نقل از معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، آدینه بهشتی پسران دانشگاه، 14 تیرماه در آبشار سنگان برگزار شد.

این برنامه که به منظور ایجاد روحیه نشاط، سلامت دانشجویان و همچنین افزایش مشارکت آن ها در فعالیت­های ورزشی گروهی تدارک دیده شده بود، با استقبال 30 نفر از دانشجویان پسر دانشگاه مواجه شد.

در این برنامه که با مربیگری ابراهیم زاده انجام شد، دانشجویان مسافت 5/18کیلومتر را طی کردند.

برخی از برنامه­های ورزشی گروهی مدیریت تربیت بدنی دانشگاه در قالب آدینه بهشتی برگزار می­شود.

انتهای پیام/

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 80220
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.