اردوی تفریحی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه در آبشار سنگان برگزار شد
30 نفر از دانشجویان پسر دانشگاه به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه راهی آبشار سنگان شدند.
30 نفر از دانشجویان پسر دانشگاه به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه راهی آبشار سنگان شدند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و به نقل از معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، آدینه بهشتی پسران دانشگاه، 14 تیرماه در آبشار سنگان برگزار شد.
این برنامه که به منظور ایجاد روحیه نشاط، سلامت دانشجویان و همچنین افزایش مشارکت آن ها در فعالیتهای ورزشی گروهی تدارک دیده شده بود، با استقبال 30 نفر از دانشجویان پسر دانشگاه مواجه شد.
در این برنامه که با مربیگری ابراهیم زاده انجام شد، دانشجویان مسافت 5/18کیلومتر را طی کردند.
برخی از برنامههای ورزشی گروهی مدیریت تربیت بدنی دانشگاه در قالب آدینه بهشتی برگزار میشود.
انتهای پیام/