بازدید مشترک رئیس دانشگاه و فرمانده نیروی دریایی ارتش از بیمارستان گلستان
دکتر پیوندی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به همراه امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به منظور توسعه روابط دو جانبه از بیمارستان گلستان نیروی دریایی بازدید کرد.
دکتر پیوندی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به همراه امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به منظور توسعه روابط دو جانبه از بیمارستان گلستان نیروی دریایی بازدید کرد.
در این بازدید که دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه، دکتر جنتی سرپرست مدیریت نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان، دکتر مداح رئیس بهداشت و درمان نداجا، دکتر نوری رئیس بیمارستان و جمعی از مدیران بیمارستان نیز حضور داشتند؛ زمینه های مشترک همکاری دو طرف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دکتر علی اصغر پیوندی به همراه دریادار حبیب الله سیاری ضمن حضور در بخش های مختلف بیمارستان گلستان نیروی دریایی ارتش از پیشرفت پروژه ساختمان جدید بیمارستان با ۶۴ تختخواب و همچنین بخش هایپربار اکسیژن که به تازگی در این بیمارستان راه اندازی شده است، بازدید کردند.

در ادامه این دیدار طرفین در خصوص برخورداری از ظرفیت های بیمارستانی به گفتگو پرداختند که در راستای آن ارتقاء روابط بین بیمارستانی و بهره گیری از توان خدمت رسانی هر دو بخش مورد بررسی قرار گرفت.
توسعه خدمات آموزشی و درمانی با توجه به توانمندی های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و بهره گیری از پتانسیل های علمی و پژوهشی آن مورد تفاهم دو طرف قرار گرفت.

گسترش خدمات به مناطق محروم کشور با توجه به حضور نیروی دریایی ارتش در پهنه های مختلف جغرافیایی کشور و همچنین در راستای مأموریت های ملی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و پاسخگویی اجتماعی به آحاد مردم کشور و ارتقاء بهداشت عمومی در این مناطق مورد توافق قرار گرفت.

در ادامه با ارایه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زمینه ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات تخصصی در بیمارستان توسط دکتر مداح و دکتر نوری، پیرامون همکاری های سازنده و اقدامات مشترک در حوزه ارایه خدمات درمانی به مناطق مختلف بحث و تبادل نظر انجام شد.
