بازدید معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از بیمارستان مهدیه
دکتر انسیه خز علی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در اولین روز کاری خود از مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی مهدیه بازدید کرد.
دکتر انسیه خز علی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در اولین روز کاری خود از مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی مهدیه بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر خز علی با حضور در بخشهای مختلف بیمارستان، از تلاش و مجاهدتهای پزشکان، پرستاران و پرسنل بیمارستان به ویژه در ایام همه گیری بیماری کرونا، تقدیر و تشکر کرد و با اهدای شاخه گل به پرستاران و بیماران بستری در بخش، به گفت و گوی صمیمانه با آنان درباره مسایل و مشکلاتشان پرداخت.

وی اظهار کرد: ترجیح دادم در اولین روز کاری خود با توجه به وضعیت کشور و وضعیت کرونا از این بیمارستان بازدید کنم و از پرستارانی که حقیقتا با جان و مال و خانواده خود جهاد می کنند تشکر و قدردانی داشته باشم.
دکتر خزعلی تصریح کرد: هزینه ای که پرستاران دریافت می کنند هزینه زحمتی که می کشند نیست زیرا آنان جان، مال و خانواده خود را به خطر می اندازد.
وی در ادامه این مرکز را یک مرکز علمی و نخبگانی دانست و افزود: رییس این بیمارستان نیز با حرکت جهادگونه خود این بیمارستان را به خوبی اداره کرده اند و در صدد توسعه آن نیز هستند .
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و امیدواریم از این زحمات و تلاش های زنان کشور قدردانی شود و در پشتیبانی از این تلاش ها دولت خدمت گزار بتواند گام های موثری بردارد.
دکتر شهرزاد زاده مدرس رییس مرکز پزشکی آموزشی و درمانی مهدیه نیز در این بازدید، حضور دکتر خز علی را موجب دلگرمی پزشکان و پرستاران دانست و خاطر نشان کرد: این مرکز با تمام توان خود در سطوح مختلف آماده ارایه خدمت به بیماران است.
انتهای پیام/
کدخبرنگار: 7703م.ر